شماره ۵۰۸ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند
صفحه را ببند
سال نيكوكاري

واقف سیستانی، 33‌میلیارد ریال از اموال خود را وقف کرد
واقف نیکوکار سیستانی، 33‌میلیارد ریال از اموال خود در شهرهای مختلف را وقف نیازمندان و ترویج علوم قرآنی کرد. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان‌و‌بلوچستان گفت: «رضا سعادت امین»، واقف سیستانی در یک اقدام خیرخواهانه، بخشی از دارایی‌های خود به ارزش 33‌میلیارد ریال را وقف کرد که این سطح و میزان وقف برای نخستین‌بار در استان انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام «اسماعیل تدینی» افزود: 6 موقوفه این خیر شامل یک گاوداری و یک واحد منزل مسکونی در شهر زابل، یک قطعه زمین 10‌هزار متری در شهر ادیمی، یک واحد مسکونی 300 متری، یک قطعه زمین 15‌هزار متری تجاری و یک باب منزل روستایی در شهرستان طبس است.

20 دوچرخه اهدايي براي مددجويان
نيكوكاري، روش‌هاي مختلفي دارد. يك نمونه‌اش دوچرخه‌هايي است كه در ابتداي زمستان به دست مددجويان كانون اصلاح و تربيت شيراز رسيد. نیکوکار شیرازی، ۲۰دستگاه دوچرخه به کانون اصلاح و تربیت شیراز اهدا کرد. رحیمی، مدیر کانون ضمن تشکر از تمامی نیکوکاران و حامیان مددجویان کانون گفت: با پیگیری سرپرست مرکز مراقبت و مددکار این مرکز، یکی از خیرین نیک‌اندیش تعداد 20 دستگاه دوچرخه خریداری و به این کانون اهدا کرده است.
وی اظهار داشت: سعی ما برآن است تا با رفع کمبودهای مادی و معنوی در مددجویان، زمینه‌های فکری رفتار نادرست را از بین برده و آنها را برای بازگشتی موفق به جامعه فراهم کنیم. حجت‌الاسلام حسن‌پور، سرپرست مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های فارس نیز با قدردانی از اقدام خداپسندانه این خیر نیک‌اندیش گفت: از ابتدای ‌سال ‌جاری این خیر نیک‌اندیش بیش از 480‌میلیون ریال، به مددجویان و خانواده‌های آنان کمک کرده است.


تعداد بازدید :  191