شماره ۵۰۶ | ۱۳۹۳ شنبه ۲ اسفند
صفحه را ببند
فراخوان ویژه خیریه «همت»
در شادی نوروزی ۴۰۰ خانواده سهیم شوید

روزهای پایان‌ سال روزهایی پر از کار و مشغله و البته پر از هوای خوب و شادی است. چون همه به استقبال‌سال جدید و عید نوروز با همه زیبایی‌ها و طراوتش می‌روند. همه شادند و هرکس اندازه خودش برای خانواده‌اش سنگ تمام می‌گذارد اما هستند کسانی که...
سال گذشته خیریه همت با لطف خدا و همت کاربرانش موفق شد ۲۵۰ بسته تدارک ببیند و به خانواده‌های آبرومند هدیه دهد. اما امسال با توجه به افزایش خانواده‌های تحت پوشش، این خیریه امیدوار است این تعداد را به ۴۰۰ بسته برای ۴۰۰خانواده آبرومند افزایش دهد.
اگر دوستان همت کنند و توان و ظرفیت خودشان و اطرافیان، از خانواده و دوست و آشنا گرفته تا همکار و همکلاسی و ... را یکپارچه کنند،‌ این خیریه می‌تواند کمکی جمع کند تا یک بسته مختصر تهیه کرده و به خانواده‌های نیازمند اهدا کند. برآورد تهیه هربسته با توجه به هزینه‌های امسال تقریبا ۳۰۰‌هزار تومان است یعنی برای تهیه ۴۰۰ بسته، به 120‌میلیون تومان نیاز است.
بسته پیشنهادی همت شامل، 10 کیلو برنج، 2عدد روغن مایع، 4 عدد ماکارونی، 2 قوطی رب، یک بسته چای، 2 بسته قند، 2 عدد تن ماهی، یک بسته لوبیا، عدس و لپه، یک مثقال زعفران و یک کیلو پسته است. یک کارت هدیه 50‌هزار تومانی هم برای تهیه مواد پروتیینی به خانواده‌ها اهدا می‌شود البته در این بسته مواد شوینده هم در نظر گرفته شده است.
 راه‌های کمک کردن به این خیریه هم اکثر مجازی و آسان است و زحمت چندانی برای شما ندارد. می‌توانید به سایت خیریه همت مراجعه کنید و کمک‌های خودتان را به طرق مختلف به دست نیازمندان برسانید.


تعداد بازدید :  323