شماره ۳۰۰۲ | ۱۴۰۲ شنبه ۷ بهمن
صفحه را ببند
رئیس سازمان برنامه و بودجه:
منابع هدفمندی یارانه‌ها 250هزار میلیارد تومان ناتراز شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه با انتقاد از هزینه‌تراشی نمایندگان بدون منابع مالی، گفت: «در منابع هدفمندی یارانه‌ها 250هزار میلیارد تومان ناترازی ایجاد شده است.»
داوود منظور در صفحه مجازی خود نوشت: «از نمایندگان محترم مجلس تقاضا کردم اجازه ندهند با تصویب برخی احکام هزینه‌ای بودجه سال آینده دچار کسری شود. تأکید کردم کسری بودجه ام‌الخبائث است و کشور و دولت را گرفتار می‌کند. با رویه‌ای که نمایندگان مجلس در لایحه بودجه 1403پیش‌ می‌روند، دولت باید حق بیمه سهم کارفرمای همه مردم ایران را بپردازد و همه مردم عیال دولت می‌شوند، سؤال این است که منابع آن را از کجا تهیه کنیم، اگر منبع مالی بود و می‌توانستیم این کار را انجام دهیم، باعث نشاط مردم می‌شد، اما منابع آن را هم باید نمایندگان مجلس تعیین کنند که از کجا بیاوریم؟»
رئیس سازمان برنامه و بودجه خطاب به نمایندگان مجلس عنوان کرد: «‌قانون هدفمندی یارانه‌ها دولت را مجاز کرده که اگر منابع داشت، ‌سهم بیمه کارفرمای اقشار را بپردازند، ‌الان دوستان در مجلس می‌خواهند این اجازه را به تکلیف تبدیل کنند، آقا به چه زبانی تأکید کنم که منابع هدفمندی یارانه‌ها ناتراز است، منابع هدفمندی یارانه‌ها سال آینده با 250هزار میلیارد تومان ناترازی همراه است. همه کارهای خوب دنیا را نمی‌شود که یک‌ساله و در قالب بودجه انجام داد.»

 


تعداد بازدید :  283