شماره ۵۰۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

زلاتان به خاطر فقرا کارت گرفت
زلاتان ابراهیموویچ که در تساوی دو بر دو پاری‌سن‌ژرمن مقابل کان موفق به گلزنی شد، خالکوبی جدیدش را به نمایش گذاشت. این ستاره سوئدی در دقیقه دوم این مسابقه دروازه حریف را باز کرد و بلافاصله پیراهنش را درآورد. او از داور مسابقه کارت زرد گرفت اما اعلام کرد پشت این کارش پیامی برای همه بوده تا به موضوع گرسنگی در سراسر دنیا توجه بیشتری شود. او به برنامه‌های کمپین تغذیه در دنیا علیه گرسنگی اشاره کرد و برخی نام‌هایی را که از این معضل رنج برده‌اند نیز روی بدن خود نوشته است.

توره از فوتبال ملی خداحافظی کرد
«کولو توره» 33ساله که یک هفته قبل همراه ساحل عاج قهرمان جام ملت‌های آفریقا شد، تصمیم گرفت به فعالیت خود در تیم کشورش خاتمه دهد. او اظهار داشت: «متوجه شدم بهترین فرصت برای خداحافظی با پیراهن ملی فرارسیده است.»

آگوئرو در خانه مسی
سرخیو آگوئرو و نامزدش کارینا جسیکا روز جمعه گذشته همراه با پابلو زابالتا منچستر را به مقصد بارسلون ترک کردند. زابالتا که همسری کاتالانی دارد به واسطه دوران حضورش در اسپانیول خانه خود در بارسلون را حفظ کرده است اما آگوئرو، میهمان ویژه آخر هفته مسی بود.

 میلان، تایلندی می‌شود
براساس خبرهای منتشر شده یک تاجر تایلندی قصد دارد بخش زیادی از سهام باشگاه میلان ایتالیا را خریداری کند. «بی تائه‌چائوبول» که نتوانست کل باشگاه میلان را بخرد، اعلام کرده قصد دارد بخش زیادی از سهام این باشگاه را بخرد. نشریه
 بانکوک پست فاش کرده این تاجر می‌خواهد یک‌میلیارد یورو برای خرید سهام مورد نظر خود در باشگاه میلان هزینه کند. تائه‌چائوبول با این مقدار پول می‌تواند بیش از 50‌درصد از سهام روسونری را خریداری کند و برای خرید کل سهام این باشگاه اقدامی نخواهد کرد. براساس اعلام این نشریه تایلندی تا پایان فوریه این قرارداد نهایی خواهد شد.


تعداد بازدید :  299