شماره ۵۰۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
با وجود گمانه‌زنی‌های اخیر درباره مقصد آینده سرمربی تیم‌ملی
کی‌روش هیچ خواستگاری ندارد

شهروند| از آن روزهایی که مردم ما تا صبح برای اعلام رای مربوط به پرونده دوپینگ «علاء عبدالزهرا»ی عراقی بیدار ماندند، کمتر از یک ماه گذشته؛ نه روزنامه‌ها مثل آن دوران از کی‌روش حمایت می‌کنند و نه از آن هیجان منجر به یاس در جامعه فوتبالی ما اثری باقی مانده است. در این شرایط، آینده سرمربی پرتغالی تیم‌ملی همچنان در‌هاله‌ای از ابهام قراردارد.
گمانه‌زنی‌ها
برخلاف آنچه کی‌روش ادعا کرده یا حداقل از زبان او گفته شده، پای هیچ پیشنهاد مهمی وسط نیست! سایت «ترانسفر مارکت» از ابراز علاقه چند تیم بلژیکی و هلندی به او نوشته اما موضوع جدی نیست و این موضوع برای آنهایی که به آینده تیم‌ملی ایران زیر نظر سرمربی پرتغالی ایمان دارند، خوشحال‌کننده به نظر می‌رسد. برخی سایت‌ها از پیشنهاد کشورهای عربی گفته‌اند اما برای کسی که بیش از بقیه اسلافش برای ما برتری بر عرب‌ها را رقم زده و در جام ملت‌های آسیا به بازی‌های روانی با آنها پرداخت، قطعا کشورهای عربی جای مناسبی نیست چون این کشورها دل خوشی از او ندارند و برخلاف بیشتر مواقع رقم پرداختی ما به یکی از مشهورترین مربیان خارجی تاریخ فوتبال دنیا بیش از دلارهای نفتی است.
فقط تهدید
بعید به نظر می‌رسد در این وانفسا، کی‌روش حاضر به دل کندن از تیم‌ملی باشد؛ هر چند رسما تهدید کرده اگر امکانات مطابق دلخواه برایش فراهم نشود، بعد از انجام دو بازی با شیلی و سوئد در نوروز 94 ایران را ترک می‌کند. ظاهرا خبر ابراز علاقه باشگاه لوکرن نیز یا کذب بوده یا موضوع از طرف باشگاه بلژیکی پیگیری نشده است! برخلاف آنچه گفته شده ژاپن و کشورهای آفریقایی هم به سرمربی یکی از ناکام‌ترین رئال مادریدهای تاریخ معاصر پیشنهادی ارایه نکرده‌اند و در این شرایط، باید هم سرمربی تیم‌ملی به «آری» مردم به او برای ماندن در تیم‌ملی تعظیم کند. فعلا فقط شایعات وجود دارد و حقیقت چیزی غیر از گمانه‌زنی‌های اخیر رسانه‌ای است؛ این‌که سرمربی تیم‌ملی خواستگار سفت و سختی ندارد.

 


تعداد بازدید :  276