شماره ۵۰۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
خودزنی آبی‌پوشان با شاهکار افشارزاده
جنگ داخلی به استقلال هم رسید

شهروند| درحالی‌که استقلال با 3 پیروزی متوالی در شرایط خوبی قرار گرفته و درواقع به ساحل آرامش بازگشته، مدیرعامل با تجربه این تیم با مصاحبه‌ای عجیب استارت یک جنگ داخلی را در این باشگاه زده است.
افشارزاده علیه هیأت‌مدیره    و  قلعه‌نوعی
بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال که به نظر علاقه زیادی به انجام مصاحبه دارد و در واکنش به سوالات حاشیه‌ای هم نمی‌تواند خودش را کنترل کند، روز گذشته با مصاحبه‌ای علیه قلعه‌نوعی و هیأت‌مدیره این باشگاه درآمد. او در بخشی از صحبت‌های عجیب خود عنوان کرد که هیأت‌مدیره استقلال در مقاطعی از فصل قصد داشته قلعه‌نوعی را برکنار کند اما او اجازه نداده است. همچنین افشارزاده قلعه‌نوعی را هم از انتقاد بی‌نصیب نگذاشته و گفته است که او نباید قبل از بازی ایران و عراق علیه کی‌روش صحبت می‌کرده است.
این‌بار مدیرعامل حمایت   نشد
از ابتدای فصل تابه‌حال کمتر مصاحبه‌ای از اعضای هیأت‌مدیره استقلال یادمان می‌آید که صحبت‌های افشارزاده را نقض کرده باشند و همیشه آنها حامی این مدیر قدیمی بوده‌اند. این‌بار اما تقریبا تمام اعضای هیأت‌مدیره به صحبت‌های افشارزاده واکنش نشان داده و اعلام کرده‌اند که در هیچ مقطعی قصد نداشتند قلعه‌نوعی را برکنار کنند.
عقب‌نشینی افشارزاده
مدیرعامل استقلال نیز که هجمه زیادی را بعد از این مصاحبه علیه خود شاهد بود، تصمیم گرفت تا از صحبت‌های خود عقب‌نشینی کند: «این کاری که با ما کردند به مصلحت باشگاه استقلال نبود. من به قلعه‌نوعی ایمان دارم، از وی دفاع کردم و هنوز هم این کار را انجام می‌دهم اما از صحبت‌های من بد برداشت شده است. »
استقلال بی‌پول‌تر از قبل
بعد از جدی‌شدن بحث واگذاری سرخابی‌ها اسپانسر باشگاه استقلال نیز عقب کشیده و به نظر، مسئولان خوش خیال هم به قول خودشان واگذاری را قطعی می‌دانستند، به همین دلیل با قطع همکاری اسپانسر موافقت کردند. حالا که این واگذاری انجام نشده و پولی هم در باشگاه وجود ندارد، مشخص نیست که راهکار وزارت ورزش و مسئولان استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنانی که این روزها صدای اعتراضشان بالاتر رفته، چیست زیرا با یک باخت ممکن تمام این خوشی‌ها به پایان رسیده و استقلال بار دیگر وارد حاشیه شود.


تعداد بازدید :  311