شماره ۵۰۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
مصدومیت 12 دانش‌آموز در کرج به علت ریزش دیوار مدرسه

شهروند| ریزش دیوار یک مدرسه غیردولتی در منطقه عظیميه کرج مصدوميت 12 دانش‌آموز پسر را در بر داشت. این حادثه زمانی رخ داد که دانش‌آموزان پس از زنگ تفریح درحال ورود به کلاس‌های خود بودند. ساعت 13 ديروز دیوار شمالی حیاط مدرسه ابتدايي فرهنگ عظيميه كرج که حدود 10 متر ارتفاع داشت، ريزش كرد. این حادثه درست زمانی رخ داد که دانش‌آموزان پس از زنگ تفریح درحال ورود به کلاس‌های خود بودند. در اين كلاس
27 دانش‌آموز كلاس ششمي حضور داشتند كه از اين تعداد دانش‌آموز، 12 نفر آنها مصدوم و به بيمارستان شهيد مدني كرج منتقل شدند.   با وقوع این حادثه، تیم امدادی از مرکز فوریت‌های پزشکی، 3 دستگاه آمبولانس اورژانس، نیروی انتظامی و آتش‌نشانی‌کرج برای خارج کردن مصدومان از محل و سایر دانش‌آموزان در این مدرسه حاضر شدند.
مصدومان این حادثه توسط آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی البرز به بیمارستان انتقال یافتند و درحال حاضر يكي از پسران دانش‌آموز دچار تروماي شديد شده و يكي ديگر از آنها نيز فكش آسيب ديده است. حال بقيه دانش‌آموزان نيز خوب است و مصدوميت آنها سطحي است.
به گفته مسئولان، گودبرداري ساختمان نيمه‌كاره كنار مدرسه باعث رخ دادن چنين حادثه‌اي شده و بر اثر همين موضوع ديوار حياط مدرسه تخريب شده است. بر اثر این حادثه، دو کلاس درس نیز تخریب شد. همچنين این مدرسه حدود 250 دانش‌آموز دارد.


تعداد بازدید :  272