شماره ۵۰۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
مرگ آخرين بازمانده
آتش‌سوزي خانه قديمي

شهروند| تنها مصدومي كه بر اثر حادثه انفجار خانه 2طبقه در پيروزي در بيمارستان به‌سر مي‌برد، صبح ديروز جان خود را از دست داد.
اين حادثه ساعت 23:27 شامگاه جمعه 24بهمن‌ماه رخ داد. در اين روز شعله‌هاي آتش در خيابان نيكنام پيروزي زبانه کشيد و صداي آژير آتش‌نشاني در شهر پيچيد. آتش اين‌بار به جان ساختمان 2طبقه‌اي افتاده بود. آتش همزمان از طبقه اول ساختمان و پارکينگ مجتمع شعله‌ور بود اما هيچ‌كس هنوز نمي‌دانست كه 5نفر در ميان اين شعله‌ها در حال سوختن هستند. ماموران آتش‌نشاني با مشاهده شعله‌هاي سرکش که از طبقه پارکينگ زبانه مي‌کشيد به اطفاي حريق پرداختند، ساکنان ساختمان در خانه محبوس شده بودند و راه به جايي نداشتند که با تلاش آتش‌نشانان و امدادگران شعله‌های آتش خاموش شد اما 3نفر از اعضای يك خانواده به نام‌های بهشت 50ساله، زهرا 17ساله و امیرحسین 10ساله كه گويا مادر و دو دخترش بودند با وجود تلاش ماموران جان باختند.
همچنين 2نفر دیگر از اعضای این خانواده به نام‌های سلیمان 50ساله و اكبر 30ساله كه پدر و پسر بودند که حالشان وخیم بود توسط آتش‌نشانان از خانه خارج شده و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند. پس از انتقال مصدومان اين حادثه به بيمارستان مطهري كه دچار سوختگی شدید بودند، اكبر 30ساله در بيمارستان به دليل شدت جراحت‌هاي وارد جان خود را از دست داد. صبح ديروز سليمان 50ساله تنها بازمانده اين حادثه نيز در بيمارستان جان باخت.

 


تعداد بازدید :  285