شماره ۵۰۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
مزایده استقلال و پرسپولیس دوباره برگزار می شود

رییس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به لغو مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل نبود تقاضای خرید گفت: قرار است هیات واگذاری روز شنبه هفته آینده دوباره برای این دوباشگاه تصمیم گیری کند.
 به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ پوری حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر اینکه این مزایده مانند تمام مزایده های دیگر سازمان خصوصی سازی دوباره تکرار خواهد شد افزود: با توجه به شرایط و حساسیت این دو باشگاه قرار است پرونده این دو باشگاه روز شنبه هفته آینده و همزمان با برگزاری جلسه هیات واگذاری دوباره بررسی شود.
رییس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه قرار نیست قیمت پایه تغییر کند اظهار داشت: این امکان وجود دارد که شرایط عرضه سهل شود.
به گفته معاون وزیر اقتصاد، در آگهی قبلی قرار بود که هر یک از باشگاه ها با قیمت 290 میلیارد تومان به فروش برسد و خریدار باید 40 درصد از ثمن معامله را نقد و بقیه را در مدت دو سال به صورت اقساط پرداخت کند.
پوری حسینی تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که با تصمیم هیات واگذاری شرایط واگذاری تسهیل شود و آگهی جدید در خصوص مزایده این دو باشگاه، هفته آینده منتشر می شود.

 


تعداد بازدید :  297