شماره ۵۰۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
رئیس بنیاد امید ایرانیان:
از درون جبهه اصلاحات برای روحانی رقیب‌تراشی نخواهد شد

محمدرضا عارف تأکید کرد:  با روند مثبتی که از دولت تدبیروامید شاهدیم ان‌شاءالله آقای روحانی رئیس‌جمهوری 8ساله خواهد بود و از درون جبهه اصلاحات برای ایشان رقیب‌تراشی نخواهد شد.
به گزارش امیدنامه، عارف در جمع نخبگان ترکمن‌صحرا و فرهنگیان شهر گنبد، در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که اگر مجددا با دکتر روحانی رقابت کنید انصراف خواهید داد؟ گفت:  با روند مثبتی که از دولت شاهدیم ان‌شاءالله آقای روحانی رئیس‌جمهوری 8ساله خواهد بود و از درون جبهه اصلاحات برای آقای روحانی رقیب‌تراشی نخواهد شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رأی 70‌درصدی مردم به اصلاحات در انتخابات 92 گفت: «در تحلیل منطقی از انتخابات گذشته می‌توان گفت که 70‌درصد رأی مردم ما به تفکر و جریان اصلاحات است. اگر خود را عقب بکشیم یا حضور غیرفعال داشته باشیم، رقیب پیروز می‌شود. اگر در مواقعی خود را با تحلیل غلط عقب کشیدیم، شکست خوردیم. می‌گویم تحلیل غلط چون نظام متعلق به ماست و ما در قبال این نظام مسئولیت داریم».
رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان این‌که باید سازوکار حضور را فراهم کرد و با همبستگی پیش‌ رفت، گفت: «به تفکر‌ها و تشکل‌های مختلف درون جناح اصلاحات اصالت می‌دهیم و باید جایگاه حقوقی آنها را به رسمیت بشناسیم، در مسیری که پیش رفتیم رقبا می‌خواهند بگویند این پیروزی حق شما نبود و مدیریت ضعیف ما و مدیریت خوب شما باعث این پیروزی شد. ما می‌خواهیم نشان دهیم که پایگاه مردمی اصلاحات بیشتر از آن چیزی است که در خرداد 92 مشاهده شد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که نباید فضای قبل از ‌سال 92 بر ما حاکم شود، گفت: «هیچ نگرانی نداریم که در انتخابات پیش‌رو بعد از تأیید صلاحیت‌ها بتوانیم تعداد نامزد‌ها را در هر شهرستان به یک نفر برسانیم. این مهم‌ترین مسأله امروز ماست. تلاش‌هایی را برای تعیین راهبرد‌های اجماع و راهبر‌دهایی نظیر تدوین برنامه‌ها و ویژگی کاندیداها داشته‌ایم.»

 


تعداد بازدید :  204