شماره ۵۰۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
انیمیشن پُرفروش «یخ زده» هم تئاتر می‌شود

بخش تئا‌تر کمپانی دیزنی با همراهی الکس تیمبرز، نامزد جایزه تونی، درصدد اجرای یک نمایش موزیکال براساس فیلم انیمیشن موفق «یخ زده» است. به گزارش ایران تئا‌تر، این انیمیشن که‌ سال ۲۰۱۳ (۱۳۹۱) توسط کمپانی دیزنی ساخته شد به احتمال زیاد در ‌سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۵) در تئا‌تر گریت وایت وی روی صحنه خواهد رفت.
نمایش «یخ زده» براساس داستان فیلم و کمک کارگردانی جنیفر لی ساخته خواهد شد.  موسیقی و ترانه‌های نمایش را رابرت لوپز و همسرش کریستن اندرسون لوپز می‌سازند. این زوج موسیقیدان، قبلا برای ترانه «بگذار برود» برنده جایزه اسکار شده‌اند.  آهنگ‌هایی چون «برای اولین و آخرین‌بار»، «عشق یک در گشوده است» و «می‌خواهی آدم‌برفی بسازی» از کارهای مهم این زوج است.
داستان فیلم «یخ زده» براساس یک افسانه به نام «ملکه برفی» نوشته شده است.  این داستان قصه زندگی یک شاهزاده خانم به نام آنا را به تصویر می‌کشد که تصمیم گرفته پادشاهی پدرش را نجات دهد.  «یخ زده»‌ سال گذشته دو جایزه اسکار برای بهترین فیلم بلند انیمیشن و بهترین ترانه را دریافت کرد.  صداهایی که روی شخصیت‌ها صحبت می‌کردند، غالبا ستارگان و دانش‌آموختگان تئا‌تر بودند؛ از جمله ایدینا منزل برنده جایزه تونی، جاش گاد نامزد جایزه تونی، جاناتان گروف نامزد جایزه تونی و سانتینو فونتانا نامزد جایزه تونی. رابرت لوپز هم برای آهنگسازی و ترانه‌سرایی 2بار نامزد جایزه تونی شده و برای نمایش «کتاب مورمون» جایزه برده است.

 


تعداد بازدید :  183