شماره ۵۰۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

اميدوارم واگذاري استقلال و پرسپوليس سر‌كاري نباشد و واقعا آنها را به بخش خصوصي واگذار كنند، آن وقت قطعا پول بي‌حساب‌وكتاب هم به بازيكنان پرداخت نمي‌شود چون بخش خصوصي حساب و كتاب دارد و الكي پولش را دور نمي‌ريزد ولي مديران دولتي كه دلشان نمي‌سوزد همين‌طور قرارداد بسته‌اند و به بازيكناني كه خيلي سطح‌شان پايين است پول‌هاي ناحق مي‌دهند.
شهروند: فعلا كه دوباره در دقيقه 90 واگذاري لغو شده است.
 
از آن طرف مي‌گويند تهران آب ندارد، از طرف ديگر همين‌طور اجازه ساخت و ساز و گسترش تهران را مي‌دهند، اين همه تناقض در رفتار و تصميمات مسئولان به چه دليل است، اين كه نشد هر مديري مي‌آيد هر كاري دلش خواست بكند و هزينه آن را ملت بيچاره پرداخت كنند.
شهروند: گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست آنچه البته به جايي نرسد فرياد است!
 
دولت لطف كند بي‌خودي سهميه بنزين نوروزي ندهد مردم الكي راه بيفتند در اين جاده‌ها هم خودشان را به كشتن بدهند هم سرمايه مملكت را دود كنند بفرستند هوا!
شهروند: حالا كي خواست سهميه بدهد؟! ولي شما هم اعصاب نداريدها!!
 
اميدواريم آقاي رحيمي مورد رأفت و بخشش قرار نگيرند، چون آن وقت ديگر نمي‌شود جلوي سطح توقعات مردم را گرفت. حالا از ما گفتن!
شهروند: قربان مرام‌تان! ولي خب آن وقت يعني چي توقع مردم بالا مي‌رود؟ يعني هر كي هر كاري خواست مي‌كند و انتظار دارد مورد بخشش قرار گيرد؟
 
چه مصاحبه خوبي با دكتر صالحي، رئيس سازمان انرژي اتمي انجام داده بوديد خيلي خوب است كه با مردان سياست درباره حوزه‌هاي ديگر به خصوص حيات اجتماعي و زندگي مردم حرف زده شود.
شهروند: از حسن‌نظرتان سپاسگزاريم.
 
چرا در مسير فرودگاه امام به تهران هيچ پايگاه يا گشت پليسی وجود ندارد، اين مسير به خصوص شب‌ها مي‌تواند براي مردم و مسافران خطرناك باشد.
شهروند: اميدواريم پليس توجه كند.
 
شب عيد نزديك شد و استرس و نگراني ما حقوق‌بگيران هم شروع شد كه چطور با اين پولي كه داريم هم اجاره خانه بدهيم هم خريد عيد بكنيم و هم زندگي، واقعا نمي‌دانيم از رسيدن عيد خوشحال باشيم يا غمگين؟


تعداد بازدید :  253