شماره ۵۰۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
جنوب

افتتاح مرکز خدمات کشاورزی دربخش فارغان شهرستان حاجی‌آباد
مدیر جهاد کشاورزی  شهرستان حاجی‌آباد از افتتاح مرکز خدمات کشاورزی بخش فارغان با حضور فرماندار و مسئولان این شهرستان  خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، محمدعلی علی‌پور با اشاره به ضرورت ایجاد مراکز جدید در دهستان‌هایی که با مراکز شهرستان‌ها فاصله دارند و برای جلوگیری از تردد کشاورزان، افزود: برای ارایه خدمات به کشاورزان اقدام به راه‌اندازی مرکز خدمات در این بخش کردیم. وی عنوان کرد: تامین ساختمان از طرف شرکت تعاونی روستایی و تامین نیرو و تجهیزات از طرف مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان صورت گرفت.این مقام مسئول افزود: این مدیریت تمام همت خود را جهت ارایه خدمات ترویجی، آموزشی و اجرایی تقويت و تعميم ارتباط مستقيم با بهره‌برداران، شناخت توانمندي‌ها و رفع مشكلات كشاورزان در حوزه‌هاي تحت‌پوشش به‌کار خواهد گرفت. وی در ادامه برای مسئول جدید مرکز جهاد کشاورزی فارغان و همکاران آرزوی موفقیت کرد.

نظارت بیشتر بر توزیع سبوس و توزیع عادلانه آن بین دامداران قشم
مدیر جهاد کشاورزی قشم گفت: با توجه به اهمیت تأمین خوراک دام جهت دامداران شهرستان به تعداد زیاد دام و از سویی عدم‌امکان کشت علوفه در شهرستان، اقدامات مناسبی در این‌خصوص، انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، مهندس مالک یزدان‌پناه گفت: در همین راستا جلسه‌ای در محل مدیریت جهاد کشاورزی قشم و با حضور بخشداران شهاب و مرکزی، شوراهای اسلامی بخش شهاب و مرکزی، دبیر نظام‌صنفی کشاورزی شهرستان و عاملان توزیع خوراک دام شهرستان برگزار شد.وی بیان کرد: ازجمله اقدامات و پیگیری جدی این مدیریت، افزایش سهمیه خوراک دام از 20 تن‌ سال‌گذشته به 90 تن درحال‌حاضر، افزایش عوامل توزیع از یک عامل در بخش شهاب به دو عامل در بخش مرکزی و شهاب، تعزیراتی‌بودن بحث توزیع‌سبوس و نظارت بیشتر بر عملکرد عاملان توزیع توسط بخشدار‌ی‌ها، نظام صنفی و جهاد کشاورزی است. یزدان‌پناه خواستار مشارکت دهیاران و بخشداری‌ها درخصوص همکاری و مشارکت در گسترش طرح نوسازی و بهسازی اماکن کوچک دامی شد .


تعداد بازدید :  344