شماره ۵۰۲ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۷ بهمن
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   پرداخت جوایز صادراتی تا پایان‌ سال ۹۴ منتفی شد| اسدالله عسگراولادی عضو اتاق بازرگانی، در رابطه با جلسه عصر دیروز صادرکنندگان با وزرای اقتصاد، صنعت و امور خارجه، رئیس‌کل بانک مرکزی و معاون اول رئیس‌جمهوری با اعلام این‌که این جلسه بیشتر هم‌اندیشی صادرکنندگان با مسئولان بود، اظهار داشت: در بودجه ‌سال 94 هیچ منابعی برای پرداخت جوایز صادارتی پیش‌بینی نشده است به همین منظور در این جلسه پیشنهادات خود را برای جوایز صادراتی برای‌ سال 95 اعلام کردیم.

   اختلال در پرواز دیروز فوکر آسمان برای دومین‌بار| هواپیمایی فوکر 100 آسمان قرار بود ساعت 10:15 روز یکشنبه مسافران و جمع زیادی از خبرنگاران حوزه حمل‌ونقل را به سمت مشهد منتقل کند اما به دلیل بروز نقص فنی در سیستم اویونیک این هواپیما انجام پرواز در آن ساعت کنسل شد.

   چهارمین سبد غذایی شب عید توزیع می‌شود| علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه با اشاره به این‌که رقم دستمزد ۹۴ کارگران براساس نظام چانه‌زنی و 3‌جانبه است، گفت: 4 بسته امنیت غذایی برای افراد، کودکان و زنان باردار دارای سوءتغذیه پیش‌بینی کردیم که تاکنون 2 بسته توزیع شده و توزیع بسته سوم نیز رو به اتمام است و با توزیع بسته چهارم در هفته منتهی به عید، این چرخه تکمیل خواهد شد.

   ام‌وی‌ام 110باز هم آخر شد| براساس گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد در دی‌ماه امسال در دسته قیمتی خودروهای زیر ۲۵‌میلیون تومان خودروی ام‌وی‌ام ۱۱۰بیشترین نمره منفی را از آن خود کرد.

   رونمایی از نظام حسابداری بخش عمومی در 28بهمن‌ماه| سیدرحمت‌الله اکرمی معاون نظارت مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی و خزانه‌داری کل کشور، اعلام کرد: 28بهمن‌ماه جاری و همزمان با برگزاری دومین همایش ملی استاندارهای حسابداری بخش عمومی (اجرای نظام حسابداری تعهدی)، از نظام حسابداری بخش عمومی به‌طور رسمی رونمایی می‌شود.

   ۲۱۱۱ مجوز پرواز فوق‌العاده برای نوروز ۹۴ صادر شد | محمد خداکرمی معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی از صدور ۲۱۱۱ مجوز پرواز فوق‌العاده برای نوروز ۹۴ خبر داد. وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری تاکنون برای نوروز امسال به صورت فوق‌العاده 580 مجوز در مسیرهای داخلی و 1531 مجوز در مسیرهای خارجی صادر کرده است. وی افزود: همچنین برای ایام مذکور در مسیرهای داخلی 10990 مجوز و برای مسیرهای خارجی نیز 3635 مجوز برنامه‌ای صادر شده است.

 


تعداد بازدید :  227