شماره ۵۰۲ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۷ بهمن
صفحه را ببند
بازدید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر از مجتمع دارویی و درمانی هلال
امید به زندگی با خدمات ارزنده هلال‌احمر در حوزه درمان ناباروری زنده شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به این‌که تسکین آلام بشری و بهبود درد‌های انسانی یکی از اهداف مهم جمعیت هلال‌احمر است، گفت:  در هلال احمر گام‌های بلند و ارزشمندی برداشته شده است که احساس غرور  را در انسان زنده می‌کند.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در مراسم افتتاح هتل بیمارستانی مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران با اشاره به گستردگی خدمات در این مجتمع گفت:  امروز در ایران علم و دین در کنار هم به انسان‌ها خدمت می‌کنند و این در این مجتمع نمود عینی دارد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر  با بیان این‌که  بخش باروری  این مجتمع درمانی حیات‌بخش است و ممکن است فرزندی به جامعه اسلامی هدیه کند که در آینده یک عالم فرهیخته  و یا یک دانشمند وارسته برای خدمت به انسان باشد گفت: امروز ما شاهد هستیم که زنان و مردان توانمند و فرهیخته در این مرکز با رعایت موازین شرعی و حقوقی و با استفاده از دانش پیشرفته به ایرانیان خدمت می‌کنند و امید به زندگی با درمان ناباروری را در زوج‌های نیازمند زنده می‌سازند.
وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران و عیادت و دلجویی از بیماران به‌ویژه بخش دیالیز با اشاره به گستردگی فعالیت‌های مختلف در مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران افزود: در کنار این خدمات ارزشمند هتل بیمارستانی احداث شده است که به بیماران خارجی خدمات پزشکی ارایه می‌دهد و این مایه غرور ملی و افتخار برانگیز است.
حجت‌الاسلام و المسلمین معزی با تأکید بر بهره‌گیری و استفاده از دانش و تجربه پزشکان متخصص در این مرکز گفت: ارایه خدمات به بیماران خارجی باعث توسعه و پیشرفت و جایگاه نظام  بوده و می‌تواند یک جنبه از  صدور انقلاب باشد که عزت و سرافرازی ایران اسلامی را به همراه دارد.


تعداد بازدید :  119