شماره ۵۰۲ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۷ بهمن
صفحه را ببند
بازار جهانی

برتری نسخه تازه اندروید بر ‌آی او‌اس 8
بررسی و مقایسه سیستم عامل اندروید 5 (لالی‌پاپ) با iOS 8 نشان می‌دهد، نسخه تازه اندروید کمتر دچار اختلال و قطع ناگهانی می‌شود. گزارش تازه Crittercism نشان می‌دهد که قطع ناگهانی برنامه‌های در حال اجرا در اندروید 5 هم کمتر از iOS 8 رخ می‌دهد. بر همین اساس میزان اختلال در اجرای برنامه‌ها در iOS 8 برابر با 2.18‌درصد و در iOS 7‌ برابر با 2.02‌درصد است که یک پسرفت برای اپل محسوب می‌شود.

گوگل Helpouts تعطیل می‌شود
گوگل با خدمات Helpouts خود وداع کرد. این سرویس برای دریافت ویدیوهای درخواستی تخصصی و علمی راه‌اندازی شده بود. این شرکت رسما اعلام کرده خدمات یاد شده را از 20 آوریل‌ سال 2015 یعنی 4 روز دیگر برای همیشه از دسترس خارج خواهد کرد. با این حساب Helpouts هم به جمع دیگر خدمات بازنشسته شده گوگل شامل ریدر، لتیتیود، Schemer و... خواهد پیوست.

کمک سونی به خیریه
سونی با طراحی برنامه خاصی برای کنسول بازی PS4 به طرفداران بازی‌های مختلف ویدیویی امکان می‌دهد تا بتوانند کمک‌های مالی انساندوستانه انجام دهند. این برنامه که PlayStation Heroes نام دارد از 24فوریه در دسترس است و به کاربران PS4 امکان می‌دهد تا محتوای دیجیتال خریداری کرده و شانس بازی با افراد مشهور را در شبکه بازی آنلاین شرکت سونی پیدا کنند.


تعداد بازدید :  192