شماره ۵۰۲ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۷ بهمن
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   تداوم کاهش قیمت اوراق تسهیلات مسکن در دی‌ماه| علیرضا توکلی رئیس اداره ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران از تداوم کاهش قیمت اوراق تسهیلات مسکن از مهر تا دی‌ماه امسال خبر داد. وی درباره آخرین وضع قیمت اوراق تسهیلات مسکن اظهار داشت: ارزش معاملات این اوراق از مهرماه رو به کاهش گذاشته و تا پایان آذرماه از ارقام بالای 100‌میلیارد تومان به کمتر از 80‌میلیارد تومان در ماه رسیده است.

   کارمزد توثیق اوراق بهادار با درآمد ثابت کاهش یافت| علیرضا توکلی رئیس اداره ابزارهای نوین مالی فرابورس اظهار داشت: پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و موافقت هیأت‌مدیره آن شرکت، کارمزد توثیق (وثیقه قرار دادن) اوراق بهادار با درآمد ثابت از رقم 5‌هزار ریال در ازای هر ورقه یک‌میلیون ریالی به رقم 50 ریال کاهش پیدا کرد.

   خبرهای خوب برای معامله‌گران بورس پررنگ‌تر شده است| میرمحمد حسنی کارشناس بازار سرمایه: افزایش قیمت نفت، ایجاد فضای مثبت در داخل و خارج از کشور درخصوص پیشبرد مذاکرات هسته‌ای و از بین رفتن تدریجی ابهامات صنایع با تصویب لایحه بودجه‌ سال آینده را ازجمله خبرهای خوب حاکم بر بورس در این روزها دانست.


تعداد بازدید :  147