شماره ۵۰۱ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۶ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

 تهدید مصری‌ها از سوی داعش
مرتضی منصور، رئیس باشگاه الزمالک مصر با حضور در مراسم معارفه مانوئل فریرا، سرمربی جدید تیمش فاش کرد پس از کشته شدن 22 نفر از هواداران این تیم در درگیری با نیروهای پلیس مصر از سوی گروه تروریستی داعش تهدید به مرگ شده است. یکشنبه گذشته طرفداران تیم الزمالک سعی داشتند بدون داشتن بلیت برای تماشای بازی تیم‌شان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال مصر وارد ورزشگاه شهر قاهره شوند که این مسأله سبب بروز درگیری بین آنها و نیروهای پلیس شد.

بولت خداحافظی می‌کند
یوسین بولت، سریع‌ترین مرد جهان اعلام کرد‌ سال آینده برای آخرین‌بار در المپیک حضور می‌یابد و سپس با حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ‌سال 2017 از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کند. این ورزشکار جامائیکایی بارها عنوان کرده دوست دارد برای این تیم انگلیسی بازی کند اما حالا انگار از این کار صرف نظر کرده است. سریع‌ترین دونده جهان با توصیف سرمربی شیاطین سرخ به‌عنوان فردی خود‌رأی، تأکید کرد تاکتیک‌های او مناسب قرمزپوشان اولدترافورد نیست!

قلیان میوه‌ای به‌درد نمی‌خورد!
روي‌هاجسون، سرمربي تيم ملي انگليس، اعتراف کرد از ديدن عکس جک ويلشر درحال قليان ‏کشيدن نگران نشده زيرا خودش هم زماني اين کار را انجام می‌داد! او گفت: «به‌عنوان یک سیگاری سابق، وقتی من قلیان را امتحان کردم، متوجه شدم ‏کشیدن این نوع ماده چقدر مسخره است. نمی‌توانستم درک کنم که چرا باید چنین چیزی را مصرف کرد. جدا از مزه میوه‌ای‏ که در دهانت احساس می‌کنی، لذت دیگری ندارد.»


تعداد بازدید :  91