شماره ۵۰۱ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۶ بهمن
صفحه را ببند
گفت‌وگوی «شهروند» با امید عالیشاه، ناجی پرسپولیس
از گلی که زدم، متعجبم!
پرسپولیس بحرانی نداشت که از آن خارج شود

شهروند| پرسپولیس بعد از 5 شکست متوالی در بحرانی‌ترین شرایط خود توانست پدیده مشهد را شکست دهد و تا حدی روحیه از دست رفته بازیکنان این تیم برگردد و مرهم کوچکی هم برای زخم‌های هواداران باشد، البته امید عالیشاه، ناجی سرخپوشان در بازی روز جمعه اعتقادی به وجود بحران در تیمش ندارد. زننده گل برتری پرسپولیس، بابت گلی که زده حسابی تعجب کرده است.
تعجب از گل!
گفت‌و‌گوی «شهروند» با عالیشاه با یک سوال کلیشه‌ای آغاز می‌شود: «بازی چطور بود؟»؛ پاسخ‌ هافبک ریزنقش را بخوانید:  «ما موقعیت‌های بسیار زیادی در این دیدار به‌دست آوردیم اما فقط یک گل زدیم. اگر توپ‌هایمان وارد دروازه می‌شد می‌توانستیم 3 یا 4 گل به ثمر برسانیم اما به هر حال قسمت این بود که با همان یک گل پیروز شویم. آن هم با گل من. بابت این گل خیلی خوشحالم. چیزی که روی صحنه گل مرا متعجب کرده، پرشی است که در آن صحنه داشتم. وقتی فیلم بازی را دیدم،‌ خودم هم متوجه نشدم چطور آن توپ را گل کردم. به ‌هر حال امیدوارم بازهم بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم.»
پرسپولیس، بحران نداشت!
«آیا پرسپولیس با این پیروزی از بحران خارج شد؟»؛ پاسخ این سوال را عالیشاه اینگونه می‌دهد:  «واقعیت این است پرسپولیس بحرانی نداشت که از آن خارج شود! تیم ما فقط بدشانس بود و دلیل این‌که در بازی‌های قبل نتیجه نمی‌گرفتیم عدم ورود توپ‌هایمان به دروازه حریفان بود. ما در هر بازی موقعیت‌های زیادی به‌دست می‌آوریم که با بی‌دقتی آنها را از دست می‌دهیم. این ضعف ما است و نمی‌شود اسمش را بحران گذاشت، البته ناراحتی هواداران را درک می‌کنیم و امیدوارم در بازی‌های بعد هم با همین شرایط ادامه دهیم و بتوانیم به‌زودی به رده‌های بالای جدول برسیم.»
کار راحت‌تر در لیگ قهرمانان
هافبک پرسپولیس بازی در لیگ قهرمانان آسیا را راحت‌تر از حضور در لیگ برتر می‌داند: ‌ »برای این حرف دلیل دارم. در لیگ به علت فشردگی مسابقات و این‌که بازی‌ها زود به زود برگزار می‌شود، کارمان سخت‌تر است و همین امر سبب می‌شود استرس و فشار بیشتری روی بچه‌ها باشد اما در لیگ قهرمانان آسیا این‌طور نیست. می‌توانیم با آسودگی بیشتری بازی‌ها را پیش ببریم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم. هدف همه ما در لیگ قهرمانان صعود از گروه است و امیدوارم با حمایت هواداران به این مسأله مهم دست پیدا کنیم.»
سهمیه‌آسیایی می‌خواهیم
صحبت‌های پایانی عالیشاه به هدف گذاری پرسپولیس در پایان فصل ربط پیدا می‌کند:  «با این‌که از صدر جدول امتیاز زیادی فاصله داریم اما سعی خواهیم کرد این اختلاف را تا جایی که امکان دارد، جبران کنیم. هدف ما رسیدن به سهمیه آسیایی است و امیدوارم با تلاش بازیکنان و درایت کادرفنی بتوانیم چیزی که موردنظرمان است را تحقق بخشیم.»


تعداد بازدید :  83