شماره ۵۰۱ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۶ بهمن
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  چرا مجلس، بودجه سال 94 را به صحن نمي‌آورد؟ مگر نه اين است كه بودجه به موقع و در نيمه آذر از سوي دولت به مجلس تحويل شده، مجلسي‌ها از دولت قبل ايراد مي‌گرفتند كه بودجه را دير تحويل مي‌دهد اما حالا كه بودجه به موقع از سوي دولت به مجلس تحويل شده چرا مجلس تعلل مي‌ورزد؟
شهروند: مجلس هم تعلل نمي‌كند، كميسيون‌هاي مختلف مشغول رسيدگي به جزييات لايحه بودجه‌اند.
 با سلام. لطفا به جناب آقاي عابدي بفرماييد استفاده از واژه جلگه براي دشت تهران اشتباه است. جلگه به منطقه‌اي گفته مي‌شود كه يك سوي آن به كوه و سوي دیگر به دريا يا درياچه باشد، ارتفاع اراضي آن بيش از دويست متر نيست در حالي ‌كه دشت تهران بيش از هزار متر بلندي دارد. (سرمقاله يكشنبه 19/11/93)
شهروند: دوست عزيز از تذكرتان سپاسگزاريم اما اگر به متون جغرافيايي مربوط به تهران مراجعه كنيد با اين قاطعيت رأي به اشتباه آقاي عابدي نخواهيد  داد.
 از قرار معلوم با اين وضعيت بارندگي تابستان سختي پيش رو داريم و بايد منتظر قطع و جيره‌بندي آب باشيم.
شهروند: البته با اين وضعيت منابع آبي خيلي اميد نداشته باشيد پيش از تابستان كار به جيره‌بندي نرسد.
 آخر مگر دولت بي‌در و پيكر بوده كه بابك زنجاني 7هزار ميليارد تومان پول نفت را به خارج منتقل كرده، قطعا به تنهايي اين كار را نكرده و بايد مشخص شود چه دست‌هايي او را همراهي كرده‌اند، مي‌ترسيم اين پول‌ها هم هيچ‌وقت به كشور بازنگردد.
شهروند: ترس بجايي است!
 از خوزستان تماس مي‌گيرم، چرا دولت زودتر فكري به حال اين ريزگردها نمي‌كند، ديگر زندگي براي مان سخت شده است.
شهروند: دولت همه امكاناتش را بسيج كرده ولي آن‌طور كه اعلام شده ظاهرا فقط 10درصد اين ريزگردها منشأ داخلي دارد و تا مشكل در عراق و چند كشور عربي ديگر حل نشود با اين معضل مواجه خواهيم بود.
 از همه خواهش مي‌كنم با توجه به وضعيت آب براي خانه‌تكاني شب عيد در مصرف آب به‌طور جدي صرفه‌جويي كنند، فقط فكر كنيد اگر آب نداشته باشيم چه مي‌شود؟
شهروند: تذكر كاملا درستي است، همه بايد بپذيريم كه بحران آب به شدت جدي است و اگر رعايت نكنيم روزهاي سختي در پيش خواهيم داشت.
  مي‌گويند مرغ‌ها آلوده به سرب‌اند، گوشت كه نمي‌توانيم بخريم يعني مرغ هم نخوريم؟!
شهروند: سازمان دامپزشكي اعلام كرده است كه سرب مرغ‌ها بيش از حد استاندارد نيست.
  برد قهرمانانه پرسپوليس مقابل پديده شانديز را به عموم طرفداران اين تيم تبريك مي‌گويم و از كادر فني و بازيكنان و مديران غيور اين تيم تشكر مي‌كنم.
شهروند: بله! جاي تقدير هم دارد!


تعداد بازدید :  111