شماره ۴۹۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۰ بهمن
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   استقبال تهرانی‌ها از نیروگاه‌های خانگی| یوسف آرمودلی رئیس سازمان انرژی‌های نو در مورد دعوت توانیر از شهروندان برای نصب نیروگاه‌های خورشیدی اظهار کرد: 50 مگاوات نیروگاه بادی نصب شده که 20 مگاوات توسط مپنا صورت گرفته و 30 مگاوات را نیز سانا نصب کرده است در این راستا در تهران و مشهد استقبال نسبتا خوبی صورت گرفته اما در شهرهای کوچک چنین نشد.

   تصمیم‌گیری برای حذف یا ماندن 200 شهرک صنعتی| سیدمحمدعلی سیدابریشمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هم‌اکنون حدود 200 شهرک صنعتی غیرکارشناسی شده در سطح کشور وجود دارد که درحال بررسی و تعیین تکلیف هستند.

   صدور مجوز واردات به شرط صادرات مجدد شکر| عباس کشاورز معاون وزیر جهاد کشاورزی، با بیان این‌که ممکن است اجازه واردات شکرخام داده شود، گفت: این موضوع هنوز قطعی نشده، ولی در صورت اطمینان از عدم توزیع داخلی و صادرات مجدد؛ پس از فرآوری ممکن است مجوز واردات داده شود.

   افزایش ظرفیت ذوب فولاد به 55‌میلیون تن| محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ظرفیت فعلی ذوب فولاد کشور را 17‌میلیون تن در‌ سال اعلام کرد و گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته با تکمیل چند طرح نیمه تمام و در دست اجرا، ظرفیت ذوب فولاد تا 10‌سال آتی به 55‌میلیون تن در ‌سال افزایش می‌یابد.

   27‌هزار میلیارد تومان پول ‌مردم در بنگاهداری| مصطفی افضلی‌فرد عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با بیان این‌که در شرایط کنونی حدود 27‌هزار ‌میلیارد تومان از منابع اعتباری بانک‌های دولتی و خصوصی در حضور بنگاهداری هزینه شده است، گفت: براساس آمارها، این میزان اعتبار حدود 3/51 کل سرمایه بانک‌ها را تشکیل می‌دهد.


تعداد بازدید :  80