شماره ۴۹۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۰ بهمن
صفحه را ببند
عدد خبر

19‌میلیون حلقه لاستیک مصرف خودروهای ایرانی

عباس عباسی رئیس هیأت‌مدیره انجمن صنعت تایر گفت: تا ‌سال گذشته که تولیدات خودروسازان کاهش یافته بود مصرف تایر کشور حدود 16‌میلیون حلقه در سال بود با این حال در سال‌جاری با افزایش تولید خودرو میزان مصرف تایر به 18 تا 19‌میلیون حلقه افزایش یافته است. وی ادامه داد: طبق توافق صورت گرفته با دولت تعرفه واردات تایر به‌طور میانگین به 20‌درصد افزایش می‌یابد.

100‌درصدفروش سهام استقلال و پرسپولیس تا آخر ‌سال

طبق اطلاعیه سازمان خصوصی‌سازی در فهرست بنگاه‌های قابل واگذاری در ‌سال 93 کل سهام نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، هواپیمایی جمهوی اسلامی، آزمایشگاه فنی مکانیک خاک، شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، فرهنگی ورزشی استقلال، کشتیرانی جمهوری اسلامی، شرکت‌های توزیع برق تبریز، اصفهان و سایر استان‌های کشور و تعداد دیگری شرکت تا پایان‌ سال واگذار می‌شود.

15‌درصدافزایش مصرف بنزین در کشور

بیژن حاج محمد رضا رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور، با اشاره به محدودیت در عرضه بنزین یورو 4 در کلانشهرهای کشور اعلام کرد: با توجه به وعده‌های مسئولان هم‌اکنون عرضه این بنزین با محدودیت مواجه است. وی با اشاره به مصرف روزانه بنزین در کشور اضافه کرد: روزانه 75‌میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع می‌شود که میزان مصرف آن در مقایسه با مدت مشابه ‌سال گذشته 10 تا 15‌درصد در کشور افزایش یافته است.


تعداد بازدید :  95