شماره ۴۹۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۰ بهمن
صفحه را ببند
روی خط خبر

مسئول روابط عمومی سپاه:آمار مربوط به قطع نخاعی‌های فتنه‌سال 88 صحت ندارد
مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: آمار مطرح شده پیرامون قطع نخاع در فتنه ۸۸ صحت نداشته و این آمار کل مجروحان و مصدومان در جریان فتنه است.  به گزارش فارس، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در پی انتشار برخی اخبار ناقص و نادرست از سخنان سردار حسین همدانی در جمع کارکنان دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: آمار نسبت داده شده به سردار همدانی در برخی رسانه‌ها مبنی بر قطع نخاع 830 نفر در جریان فتنه‌سال 88 نادرست است و اشاره ایشان به مصدوم و مجروح شدن این تعداد در فتنه 88 بوده است. شریف با مضحک دانستن ذوق‌زدگی رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب و واکنش آنان در قبال انتشار این آمار نادرست خاطرنشان کرد:  همواره انتظار ما از مسئولینی که در قبال این گونه موارد به اظهارنظر و نقل خاطره می‌پردازند این بوده است که به‌طور شفاف، دقیق و مستند سخن بگویند.  وی تصریح کرد: در عین حال از رسانه‌ها نیز انتظار داشته‌ایم که در نقل سخنانی که می‌تواند دستاویز دشمن و رسانه‌های بیگانه برای هجمه رسانه‌ای و عملیات روانی علیه ملت ایران قرار گیرد، دقت لازم را در نظر گیرند.

اکبر ترکان:کمک 5 میلیاردی بابک زنجانی به ستاد روحانی صحت ندارد
مشاور ارشد رئیس‌جمهوری که در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم قائم‌مقامی ستاد حجت‌الاسلام حسن روحانی را برعهده داشت، دریافت کمک 5‌میلیارد تومانی بابک زنجانی توسط ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهوری در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری را فاقد صحت خواند و تکذیب کرد.
به گزارش میزان، اکبر ترکان درباره پیام اینستاگرامی یکی از نمایندگان تهران درباره دریافت کمک 5‌میلیارد تومانی بابک زنجانی از سوی ستاد انتخاباتی «بنفش» در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، این موضوع را کذب محض خواند. این سیاستمدار نزدیک به رئیس‌جمهوری همچنین با اظهار تاسف از بیان برخی ادعاها و سخنان از سوی برخی نمایندگان مجلس، افزود: متاسفانه نسبت به بعضی از اتفاقاتی که در مجلس رقم می‌خورد، بسیار غصه می‌خورم و امیدوارم این مشکلات به‌زودی حل شود. او گفت این اظهارات تنها از سوی کسانی مطرح می‎شود که از معاون اول رئیس‌جمهوری دولت سابق پول گرفته‌اند و می‌خواهند با این ترفند نگرش اذهان عمومی را تغییر دهند.
 
نائب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری:راهپیمایی ۲۲بهمنپاسخ محکمی به دشمنی‌هاست
آیت‌الله ‌هاشمی شاهرودی، حضور پررنگ در راهپیمایی ۲۲بهمن را پاسخ محکمی به دشمنی‌های استکبار جهانی دانست. به گزارش میزان، آیت‌الله‌ هاشمی شاهرودی گفت:  امسال هم مردم انقلابی ایران اسلامی همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر توهمات و مواضع دروغین دشمنان اسلام خواهند کشید و پاسخ محکمی به تحریم‌ها خواهند داد. وی انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ اسلام دانست و افزود:  انقلاب اسلامی ایران که با همت مردم مسلمان ایران و رهبری امام راحل رقم خورد منشاء تحول بیداری اسلامی در منطقه و جهان شده است. همچنین شورای نگهبان از مردم برای حضور در راهپیمایی 22بهمن دعوت کرد.


تعداد بازدید :  161