شماره ۴۹۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۰ بهمن
صفحه را ببند
آب و هوا


... ادامه بارش باران در تهران
بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، سامانه بارشی فعال مستقر بر روی مدیترانه امواج ناشی از آن به تناوب تا پایان هفته جاری کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد. بر همین اساس در برخی مناطق جنوب غرب، جنوب، غرب، نواحی مرکزی، بخش‌هایی از شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، به تدریج شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
گستره بارش‌ها روز سه‌شنبه دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر را نیز فرا می‌گیرد و در روز چهارشنبه در جنوب غرب، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، نواحی مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور بارش‌ها ادامه خواهد داشت.
هوای شهر تهران امروز نیمه ابری در برخی ساعات ابری و اوایل شب با بارش پراکنده و وزش باد، در ارتفاعات همراه با بارش برف پیش‌بینی می‌شود. بیشینه دمای شهر تهران امروز ۱۶ درجه سانتیگراد و کمینه آن ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است. هوای تهران روز سه‌شنبه نیز نیمه ابری تا ابری در پاره‌ای نقاط بارش باران و وزش باد در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.
در شبانه‌روز گذشته بندرعباس مرکز استان هرمزگان با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند. طی روزهای گذشته استان‌های اردبیل و‌ چهارمحال و بختیاری، سرد‌ترین و استان‌هرمزگان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.

 


تعداد بازدید :  100