شماره ۴۹۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

جنگ در جام ملت‌های آفریقا
بازی دوم نیمه‌نهایی جام ملت‌های آفریقا به میدان جنگ تبدیل شد! پرتاب اشیا به سمت بازیکنان درون میدان بازی گینه استوایی میزبان مقابل غنا به تنش روی سکوها انجامید؛ آنچه پلیس را مجبور به مداخله با گاز اشک‌آور کرد. در همین لحظات اتفاق عجیبی رخ داد و بالگردهایی با ریختن آشغال به سمت سکونشینان، فضا را ملتهب کردند؛ به‌حدی که هواداران در دقیقه 82 به زمین هجوم آوردند و بازی تا زمان تخلیه کامل آنها متوقف شد. درنهایت این بازی عجیب با برتری 3 بر صفر غنا خاتمه یافت تا آنها در فینال دوشنبه رقیب ساحل عاج شوند که با برتری 3 بر یک مقابل جمهوری دموکراتیک کنگو مانند 2 دوره قبل به بازی نهایی راه یافت.

ویلشیر در دام قلیان
جک ویلشیر، ‌هافبک‌ جوان آرسنال درحال استفاده از قلیان دیده شد. درحالی‌که او به این دلیل، برای دومین‌بار درچند ماه اخیر سوژه خبرنگاران شده، ونگر نیمه پر لیوان را می‌بیند: «دخانیات در آرسنال جایی ندارد. من با جک صحبت کردم و او از اتفاقی که افتاده متاسف است. همه ما روزی ۲۰ساله بودیم و می‌دانیم یک عکس که در یک لحظه گرفته شده، تمام داستان زندگی ما را نمی‌گوید. من زمان جام‌جهانی در برزیل عکس‌هایی از خودم دیدم که واقعا باعث تعجبم شد چون فکر نمی‌کردم کسی در اطرافم از من عکس بگیرد.» ویلشیر در واکنش به انتشار عکسش، تصاویر مربوط به جلسه تمرینی آرسنال را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

درگذشت اولین مربی اروپایی مارادونا
ادو لاتک، اسطوره باشگاه بایرن‌مونیخ در سن 80سالگی به خاطر شرایط بد جسمانی درگذشت. لاتک یکی از سرشناس‌ترین مربیان تاریخ فوتبال آلمان به شمار می‌آید و در تیم‌هایی چون بارسلونا، بوروسیا دورتموند، بایرن مونیخ، کلن، شالکه و بوروسیا مونشن گلادباخ مربیگری کرده است. او نخستین مربی اروپایی به شمار می‌آید که با دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین کار کرد.


تعداد بازدید :  328