شماره ۴۹۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن
صفحه را ببند
روی خط خبر

پس از نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپایی انجام شد
آغاز به کار صفحه «نامه  را   رساندم» در سایت khamenei.ir
پس از گذشت دوهفته از انتشار نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی، صفحه «نامه را رساندم» در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی «سیدعلی خامنه‌ای»
 khamenei.ir آغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی «سیدعلی خامنه‌ای»، در صفحه «نامه را رساندم» آمده است: حدود دوهفته از انتشار نامه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به جوانان غربی می‌گذرد. پس از انتشار این نامه، تلاش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی، تشکل‌های مردمی و فضاهای دانشجویی صورت گرفت تا این پیام به مخاطبانش رسانده شود.

خطیب نمازجمعه تهران:  انسجام‌ باعث می‌شود وزارت خارجه با قدرت از حقوق ملت دفاع کند
آیت‌الله امامی‌کاشانی با بیان این‌که نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی نامه سیاسی و به معنای دعوت به اسلام نبوده است، تأکید کرد:  این انسجام‌هاست که باعث می‌شود وزارت خارجه با قدرت از حقوق ملت دفاع کند.به گزارش ایسنا، امامی‌کاشانی در خطبه‌های هفته گذشته نمازجمعه تهران با اشاره به طرح‌های دشمنان برای ایران و اسلام و تکلیف مسلمانان، گفت: دشمن قبلا بنا داشت اسلام را از این کشور بردارد تا بتواند تمام منابع ملتی  را که غرق در شهوت است در چنگ بگیرد و ببرد و چنین هم کرد به‌طوری که رضاخان با مظاهر اسلام، مساجد، حجاب، روحانیت و عزاداری سیدالشهداء مقابله کرد تا اسلام را برچیند. خطیب نمازجمعه این هفته تهران از وزارت ارشاد و صداوسیما خواست به معنویت توجه داشته باشند و حرکت‌های آنها طوری نباشد که معنویت و تقوا را تضعیف کند.

معاون امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان خبرداد: دستگیری اعضای یک گروه تروریستی در سراوان
معاون امنیتی، انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در یک عملیات موفقیت آمیز، یک تیم تروریستی وابسته به بیگانگان در شهرستان سراوان شناسایی و منهدم شد. به گزارش واحد مرکزی خبر، میرشکاری افزود: با توجه به اصل غافلگیری، ۴ تن از عوامل تروریستی دستگیر شدند که اطلاعات قابل توجهی در اختیار دارند. وی تصریح کرد: در این عملیات که با هماهنگی اداره اطلاعات، انتظامی و پشتیبانی نیرو‌های قرارگاه قدس سپاه صورت گرفت مقادیر زیادی مهمات، فتیله انفجاری و نارنجک کشف و ضبط شد.


تعداد بازدید :  343