شماره ۴۹۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   پرداخت هزینه نمایشگاه خارجی توسط دولت| محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تأکید بر حل مشکلات صادرکنندگان دارو از کمک 50‌درصدی دولت در پرداخت هزینه‌های حضور در نمایشگاه‌های خارجی از محل درآمدهای حاصل از حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه‌های ایران خبر  داد.

   احتمال صادرات شکرهای وارداتی به عراق| درحالی‌که شرکت بازرگانی دولتی از صادرات روغن و شکر تصفیه‌شده به عراق خبر داده است، یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی گفت: اگر این کار براساس سیاست صادرات مجدد صورت گیرد ممکن است درگیر موانع قانونی شود.

   اخذ بهره مالکانه از تمامی معادن مغایر با قانون معادن است| انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ‌آهن ایران در نامه به رئیس مجلس از اتفاقات چندماه اخیر حوزه معدن و سنگ‌آهن انتقاد کرد. در این نامه شرایط محیطی حاکم بر کسب و کار معدنکاری ایران به شدت نامساعد ارزیابی و خطاب به لاریجانی نوشته شد: تعمیم پرداخت بهره مالکانه به تمامی معادن کشور (به میزان 25 درصد، تیرخلاص بر پیکر معدنکاری کشور  است.

   آخرین وضع پرداخت وام ازدواج در بانک‌ها| درحالی پرداخت وام ازدواج با سرعت کمی بیشتر یا کمتر در شبکه بانکی ادامه دارد و بنابر آخرین آمار بانک مرکزی در 10 ماهه امسال بالغ بر یک‌میلیون فقره از این تسهیلات به متقاضیان اعطا شده که با توجه به منابع موجود و تأکید مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی درحال حاضر تصمیمی برای افزایش وام ازدواج در این بانک وجود ندارد.


تعداد بازدید :  355