شماره ۴۹۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

نمایشگاهی از آثار سه نسل از مجسمه‌سازان معاصر ایران در دو شعبه گالری «سیحون» به‌نمایش گذاشته می‌شود.

هوشنگ قوانلو بازيگر با سابقه سينما و تئاتر اين روزها به دليل سكته مغزى در بيمارستان پيامبر تهران بسترى است.

ویدیو کلیپ جدید سامی یوسف با نام «موهبت عشق» به مناسبت هفته جهانی هماهنگی بین ادیان منتشر شد.

امین‌الله رشیدی اوایل اسفندماه در فرهنگسرای نیاوران کنسرت برگزار می‌کند.

بزرگان موسیقی نواحی ایرانی در قالب یک کنسرت مشترک با عنوان «سازینه نواحی ایران» به یاد مقام‌دان پیشکسوت موسیقی کشورمان-پروین بهمنی- بخش‌های مختلفی از گونه‌های موسیقی اقوام را در تالار وحدت اجرا می‌کنند.

مجموعه شعر «حرف‌هایی که من باید می‌گفتم و... تو باید می‌شنیدی» و مجموعه غزل ˝امشب کنار غزل‌های من بخواب˝ از افشین یداللهی در انتشارات نگاه منتشر شد.

در مراسمی با حضور بچه‌ها و خانواده‌ها، نمایشگاه و جشنواره‌ کتاب کودک و نوجوان ایران از شنبه 18 بهمن‌ماه برای یک‌ هفته به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران آغاز می‌شود.

زنگ آیین افتتاح نمایش «پائیز» به کارگردانی نادر برهانی مرند، امروز در نمایشخانه ایرانشهر به صدا در می‌آید. امیر جعفری، ناهید مسلمی، احمد کاوری، ستاره پسیانی و بهرام افشاری در این نمایش بازی می‌کنند.

پرتره  جدیدی از ویلیام شکسپیر متشکل از بیش از 100 کارت‌پستال بر دیوار کمپانی تئاتر «رویال شکسپیر» لندن قرار گرفت.

با آغاز مرحله اول توزیع پوسترهای فیلم «چارسو» در تهران و شهرستان‌ها و حضور «یاس» در این فیلم به‌عنوان خواننده قطعه‌ای در این فیلم، نخستین اثر رسمی این خواننده رپ (گفتآواز)، در بازار رسمی محصولات فرهنگی کشور منتشر شد. یازدهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر شیراز از 24 بهمن تا 2 اسفند با اجرای 10 کنسرت موسیقی در نوبت‌های مختلف میزبان شهروندان شیرازی است.

پس از تأیید خبر اعطای مجوز اشعار اردلان هوشمند در سبک رپ، یک گروه پاپ راک نیز مجوز اشعارش را از دفتر موسیقی دریافت کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره جوسازی‌های اخیر درباره صدور مجوزهای هنری بیانیه‌ای را منتشر کرد.

آلبوم پنجم آریان، پس از حاشیه‌های بسیار، اسفندماه امسال به بازار خواهد آمد. آلبوم «خداحافظ» آخرین آلبوم گروه پرمخاطب و محبوب سالیان اخیر موسیقی پاپ از طرف شرکت ترانه شرقی خواهد بود.

انوشیروان تقوی، تنظیم‌کننده و آهنگساز موسیقی پاپ کشور، آلبوم موسیقی مستقل خود را منتشر کرد.

براد پيت، بازيگر مشهور ‌هاليوود درحال مذاکره براي بازي در نقش ريچارد ليکي، باستان‌شناسي معروف در جديدترين فيلم همسرش، آنجلينا جولي با عنوان «آفريقا» است.

سينماي بنگلادش اعلام کرده است از اين پس فيلم‌هايي را که در آنها شکيب‌خان بازي کرده باشد، تحريم مي‌کند. علت اين کار اعتراض اخير شکيب خان به اکران فيلم‌هاي هندي در بنگلادش ذکر شده است.

كوارتت ماريس ايتاليا در بخش بين‌الملل سی‌امين جشنواره موسيقی فجر روی صحنه می‌رود.

نمایشگاه عکس بابک برزویه با عنوان «سی‌نما از سینما» در پردیس سینمایی ملت رونمایی می‌شود.


تعداد بازدید :  351