شماره ۴۹۴ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۶ بهمن
صفحه را ببند
آژير

واژگوني ميني‌بوس هلال‌احمر با 20سرنشين
يک ميني‌بوس متعلق به هلال‌احمر در جاده تفرش واژگون شد و 20 سرنشین آن مجروح شدند.  يک ميني‌بوس متعلق به هلال‌احمر در کيلومتر 15 جاده «تفرش – قم» واژگون شد. در اين حادثه 18 نفر از سرنشينان خودرو به شدت مجروح و 2 نفر نيز توسط اورژانس در محل تصادف مداوا شدند. رئيس پليس راه استان قم علت اين حادثه را ناتوانايي در کنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه عنوان کرد. سرهنگ جمشيدي راد با اعلام این خبر گفت: رانندگان وسایل نقليه عمومي با توجه به اين‌که جان مسافران در دست‌شان است بايد بيشتر احساس مسئوليت کرده و با توجه به وضعيت جاده از عجله و شتاب پرهيز کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشيم.
ُامدادرسانی در بخش خلجستان قم
در پی واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور فوجرد به تفرش از بخش خلجستان، دو تن از مصدومین این حادثه توسط بالگرد امدادی جمعیت هلال‌احمر استان قم به بیمارستان شهید بهشتی قم انتقال یافت. بنا به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم معاون امدادونجات این جمعیت گفت: این حادثه چهارشنبه 15 بهمن ساعت 15: 8 صبح در بخش خلجستان، 7 کیلومتری روستای فوجرد به تفرش رخ داد. محمدرضا بهرامی افزود: دو نفر از مصدومان این حادثه توسط بالگرد امدادی جمعیت هلال‌احمر استان قم به بیمارستان شهید بهشتی قم انتقال یافتند.

91 كيلو ترياك در بار فلفل دلمه
مأموران پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس در بازرسي از يك دستگاه كاميون ايسوزو، 91 كيلو و 300 گرم ترياك كشف كردند.  وقتی مأموران مطلع شدند قاچاقچيان قصد دارند مقاديري مواد مخدر را با استفاده از يك دستگاه كاميون ايسوزو به شيراز انتقال دهند، بلافاصله اكيپي از مأموران جهت بررسي موضوع به يكي از محورهاي ورودي شيراز اعزام و اقدام به ايجاد ايست و بازرسي مقطعي و كنترل خودروهاي عبوري كردند. مأموران، كاميون را به همراه يك خودرو پژو 405 كه به‌ عنوان اسكورت محموله موادمخدر عمل مي‌كرد، توقيف و در اين خصوص 2 نفر را دستگير كردند. در بازرسي از كاميون ايسوزو 91 كيلو و 300 گرم ترياك كه در بين بار فلفل دلمه جاسازي شده بود، كشف شد.

 


تعداد بازدید :  271