شماره ۴۹۴ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۶ بهمن
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  هرچند كه رسم است مردم به روزنامه‌ها براي بيان انتقاد و گله زنگ مي‌زنند اما من اين‌بار تماس گرفتم تا از زحمات و خدمات وزارت بهداشت تشكر كنم، واقعا وضع بيمارستان‌ها به خصوص دولتي‌ها نسبت به گذشته خيلي بهتر شده است.
شهروند: تشكر از انصاف شما.

  در يكي از كلينيك‌هاي چشم‌پزشكي وقتي نمره جديد چشم گرفتم، خواستم شيشه‌هاي عينك را همان جا عوض كنم كه گفتند قيمتش يك‌ميليون و هشتصدهزار تومان مي‌شود! تعجب كردم چون شماره چشم‌هايم بالا نيست مگر چه شيشه‌اي مي‌خواستند استفاده كنند؟
شهروند: احتمالا ضد گلوله بوده!

  شهرداري چه كار خوبي كرد واقعا خيابان ولي‌عصر بدون درخت‌هاي چنار همه زيبايي‌اش را از دست مي‌داد، كاشت درختان تازه در اين خيابان خيلي خبر خوبي بود.
شهروند: حق با شماست بايد از اين كار شهرداري قدرداني كرد.

  به تازگي در خيلي از كوچه‌هاي شهر، مردم ماشين را دوبله پارك مي‌كنند و مي‌روند، اين كار تردد در كوچه‌ها را خيلي سخت كرده، از راهنمايي و رانندگي تقاضا دارم رسيدگي كنند.

  در خيلي از پايانه‌هاي شركت واحد، اتوبوس‌ها روشن مي‌مانند همين باعث ايجاد آلودگي هوا مي‌شود. خوب است مديران شركت واحد به رانندگان ابلاغ كنند تا هنگام توقف در پايانه‌ها، اتوبوس‌ها را خاموش كنند.
شهروند: قابل توجه مديران شركت واحد.

  چرا اين‌قدر ورزشكاران و به خصوص فوتباليست‌ها را تحت فشار مي‌گذارند كه فلان كار و بهمان كار را نكنند مثلا در اينستاگرام عكس شخصي نگذارند يا رفتارشان را كنترل كنند، واقعيت وجودي آدم را كه نمي‌شود تغيير داد چرا به زور مي‌خواهند اين كار را انجام دهند.
شهروند: به قول يك جامعه‌شناس ظاهرا عده‌اي مي‌خواهند به زور از قهرمان‌هاي ورزشي، قهرمان فرهنگي بسازند كه توفيق چنداني حاصل نمي‌كنند.

  از توجه وزير بهداشت به سلامتي مردم بايد تشكر كرد تا حالا اين‌قدر بحث سلامت مردم مطرح نشده بود، فقط بايد ديد آقاي وزير مي‌تواند در اين وضعيت تغييري ايجاد كند يا نه؟
شهروند: تغيير كه ايجاد شده است ولي نابساماني‌هاي اين حوزه آن‌قدر زياد است كه قطعا براي سامان دادن به آن باید يك عزم ملي حامي وزير و وزارت بهداشت باشد تا اوضاع بهتر شود.


تعداد بازدید :  238