شماره ۴۹۱ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۳ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

جوکوویچ بر بام استرالیا
نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان با برتری 3 بریک بر اندی ماری اسکاتلندی در فینالی 3 ساعت و 40 دقیقه‌ای برای چهارمین بار در نیم‌دهه اخیر و در مجموع برای پنجمین‌بار قهرمان بخش انفرادی مردان تنیس گرنداسلم ملبورن شد. از دست ندادن حتی یک گیم از ست چهارم نشان از اقتدار مردی داشت که حالا با 5 قهرمانی به تنهایی پرافتخارترین تنیسور تاریخ بخش مردان گرنداسلم ملبورن است.

اخراج به خاطر لمپارد و خودزنی اینتر
 رقابت چلسی و منچسترسیتی تساوی یک بر یک و حفظ برتری 5 امتیازی چلسی بر سیتی را در پی داشت؛ از حاشیه‌های بازی می‌توان به اخراج یکی از هواداران چلسی از ورزشگاه به خاطر به همراه داشتن پلاکاردی با مضمون «تو اسطوره نیستی و یک خائنی» خطاب به لمپارد، بازیکن فعلی سیتی و فصول پیش چلسی اشاره کرد. آرسنال هم 5 بر صفر  استون ویلا را شکست داد در ایتالیا اما اینتر با باخت 3 بریک مقابل ساسولو به خودش خیانت کرد. در این بازی هفته بیست و یکم سری آ، ساسولو با گل‌های زاتزا، سانسونه و ایکاردی، درست مانند میلان، اینتر را هم برد تا اولین تیمی باشد که در دومین فصل حضور در سری آ در یک فصل، اینتر و میلان را شکست می‌دهد.
سایر نتایج هفته 21 سری A: آتالانتا2- کالیاری1، چزنا2- لاتزیو1، کیوو1- ناپولی2، پالرمو2- هلاس ورونا1، تورینو5- سامپدوریا1، اودینزه صفر- یوونتوس صفر و  رم یک- امپولی یک
هفته 22 لالیگا: لوانته صفر- بیلبائو 2، ایبار یک- آتلتیکو‌مادرید 3، گرانادا یک- الچه صفر و سلتاویگو یک- کوردوبا صفر


تعداد بازدید :  213