شماره ۴۹۱ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۳ بهمن
صفحه را ببند
شکست سنگین تیم فردوسی‌پور با هت‌تریک یاغی
بازی خیریه به نفع کودکان سرطانی

شهروند| نبرد جمعی از چهره‌های مشهور عالم هنر و مجری یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ورزشی ایران با فوتبالیست‌های بزرگ سال‌های گذشته، اتفاقی است که تنها در امور خیریه رخ می‌دهد. دیدارتیم رسانه ورزش و یاران علی کریمی در یک بازی خیریه به نفع بیماران سرطانی و با شعار «آسمان آبی و هوای پاک» بعدازظهر دیروز با برتری 5 بر یک یاران کریمی به پایان رسید.‌ هاشمی‌نسب یک گل کمتر از روزهای گلزنی برای پرسپولیس در دربی تهران گل زد اما بالاخره به آرزوی هت‌تریک رسید و گلزن و گلساز تنها گل دربی ‌سال 1379 (دین‌محمدی و علیرضا اکبرپور) هم گل زدند تا از تیم رسانه ورزش تنها شادی گل خاص عادل فردوسی پور به یادگار بماند. برتری 5 بر یک تیم یاران کریمی اما حواشی خاصی هم داشت.
حاضران در مراسم
هدایت تیم یاران علی کریمی را مهدی مناجاتی و علی پروین برعهده داشتند و چهره‌هایی مانند عابدزاده، کاویانپور، ادموند بزیک، پژمان جمشیدی، احسان علیخانی، مهدی مهدوی‌کیا، حمید استیلی، محمد پنجعلی و جمعی دیگر از نامداران بازنشسته حضور داشتند. در جمع هنرمندان هم فاطمه گودرزی، دانیال عبادی، شقایق دهقان، محراب قاسم‌خانی و فریبا کوثری دیده می‌شدند. جالب این‌که عادل فردوسی‌پور، به‌عنوان یکی از بانیان، با 20 دقیقه تأخیر در این مسابقه حاضر شد. نکته قابل توجه دیگر توصیه‌های فنی شقایق دهقان به بازیکنان حاضر در زمین بود!
به یاد پاشایی، به کام کریمی
قبل از شروع این مسابقه ترانه‌هایی از مرتضی پاشایی که چندی پیش به دلیل بیماری سرطان درگذشت پخش شد و روزبه نعمت‌اللهی هم به صورت زنده آهنگی اجرا کرد. همچنین بازیکنان هر 2 تیم با تعدادی از کودکان سرطانی عکس یادگاری گرفتند. علی کریمی که اکثر حاضران را شخصا دور هم جمع کرده بود، در پایان بازی حرف‌های جالبی زد: «هفته‌هایی به مناسبت بیماری‌های خاص داریم. باید همه کمک کنیم تا با این بیماری‌ها مقابله کنیم. باید اطلاع‌رسانی کافی برای مقابله با بیماری‌ها انجام شود. خوشحالم که روز بزرگی را زدیم.»


تعداد بازدید :  68