شماره ۴۹۱ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۳ بهمن
صفحه را ببند
گفت‌وگوی «شهروند» با دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال:
حضور من بدون هماهنگی با وزارت ورزش نبود

شهروند| روز گذشته جلسه معارفه علیرضا اسدی، دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال برگزار شد و او رسما کارش را آغاز کرد. فردی که سوابق اجرایی فراوانی در امر ورزش داشته، حالا امیدوار است بتواند به امور اجرایی فدراسیون فوتبال سر و سامان بدهد.
شاگرد نبی هستم
علیرضا اسدی صحبت‌هایش با «شهروند» را اینگونه آغاز کند:  «از مسئولان وزارت ورزش و کفاشیان ممنونم که به من اعتماد کردند. برایم افتخار بزرگی است که بتوانم در یکی از فدراسیون‌های محبوب ورزشی فعالیت کنم. امیدوارم با کمک دیگر اعضای فدراسیون کارها خوب پیش برود، از زحمات مهدی محمدنبی هم تشکر می‌کنم. من شاگرد او هستم و قطعا باید تجربیاتش را در اختیارم بگذارد.»
تاثیر وزارت ورزش
درباره اسدی گفته می‌شود او با نظر وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال آمده است، خودش نیز این موضوع را تکذیب نمی‌کند:  «واقعیت این است که شخص کفاشیان با من صحبت کرد تا به‌عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال کارم را آغاز کنم اما تجربه‌ام می‌گوید وقتی قرار است تغییراتی در یک فدراسیون انجام شود،‌ حتما وزارت ورزش و جوانان در جریان قرار می‌گیرد. به‌ویژه پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال که سمت مهمی به حساب می‌آید. »
کارمندان   می‌مانند
اسدی درباره برنامه‌های آینده خود نیز صحبت می‌کند: «قطعا تمام افرادی که با آقای نبی همکاری می‌کردند، با ما خواهند بود. برخی دوستان قصد ندارند در فدراسیون بمانند اما من شخصا از آنها می‌خواهم به کارشان ادامه دهند. هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم. در وهله اول باید از فردا(امروز) تمام مسائل مربوط به دبیرکلی را بررسی کنم و ببینم اوضاع از چه قرار است. بعد از بررسی همه شواهد درباره آینده و برنامه‌ها صحبت خواهیم کرد.»
سرپرست تیم‌ملی نمی‌شوم!
دبیر کل فدراسیون فوتبال هنوز دوست ندارد درباره تیم‌ملی فوتبال اظهارنظر خاصی انجام دهد:  «من کاری به فعالیت‌های نبی به جز دبیرکلی مثل سرپرستی تیم‌ملی ندارم. وظایف دبیر فدراسیون مشخص است اما قطعا به‌عنوان سرپرست یا با عنوان دیگری در فدراسیون کار نمی‌کنم. فقط دبیرکل خواهم بود،‌ زیرا اعتقاد دارم با قبول مسئولیت‌های بیشتر نمی‌توانم کار خودم را به درستی انجام دهم. »
به حواشی توجهی ندارم
اسدی صحبت‌های خود را با این جملات به پایان برد:  «این روزها می‌بینم و می‌شنوم که حاشیه‌هایی پیرامون فدراسیون فوتبال وجود دارد. از همین ابتدای کارم باید بگویم که اصلا به حاشیه‌ها توجهی ندارم و اگر این‌جا هستم، فقط می‌خواهم کار کنم. اگر به حاشیه‌ها توجه کنیم، از اصل دور می‌شویم. درنهایت خوشحالم که دوباره در کنار اهالی فوتبال هستم و تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا در کنار همکاران و مسئولان این تشکیلات به‌ویژه کفاشیان کارهایم را به نحو احسن انجام دهم و فوتبال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.»

 


تعداد بازدید :  76