شماره ۴۹۱ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۳ بهمن
صفحه را ببند
پرسه در بازار

بیشترین رضایتمندی از جولیتا، کمترین از پراید

براساس جدیدترین ارزیابی‌های انجام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، در میان این خودروها، خودرو پراید 111کمترین میزان رضایتمندی مشتریان و خودرو جولیتا بیشترین میزان رضایتمندی مشتریان از این خودروها را به خود اختصاص داده است. از خودروهای سواری عرضه شده در شش ماهه نخست امسال، 22 مدل خودرو وارداتی بوده و
26 مدل نیز از خودروهای تولیدی یا مونتاژ شده در داخل کشور بوده است.درحال حاضر پراید حدود 20‌میلیون تومان و جولیتای آلفارومئو حدود 150‌میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

صادرات علت گرانی گوشت گوسفند

علی‌اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اعلام این‌که هم‌اکنون هر کیلو گوشت گوسفندی با قیمت ۲۶‌هزار و ۵۰۰ تومان در مغازه‌ها توزیع می‌شود، گفت: افزایش صادرات دام به کشورهای همسایه باعث شده تا قیمت گوشت گوسفندی ‌هزار تا ۱۵۰۰ تومان افزایش پیدا  کند.
وی گفت: با احتساب 10‌درصد سود مغازه‌داران هر کیلو گوشت گوسفندی با قیمت 29 تا 30‌هزار تومان به فروش می‌رسد.

احتمال افزایش ۳۰‌درصدی تعرفه آرایشگاه‌های زنانه

افسرالملوک یاسان، رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه از احتمال افزایش ۳۰‌درصدی تعرفه آرایشگاه‌های زنانه خبر داد. او ادامه داد: تعیین تعرفه آرایشگاه‌های زنانه چند مرحله دارد و تصمیم  گیرنده نهایی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است .  یاسان با بیان این‌که آخرین‌بار در ابتدای ‌سال نرخ‌ها تغییر کرد، افزود: نرخ‌ها از سوی اتحادیه به آرایشگاه‌ها ابلاغ می‌شود اما برای ایام پایانی ‌سال احتمال افزایش ۳۰‌درصدی تعرفه آرایشگاه‌ها وجود دارد البته ممکن است در نقاط مختلف شهر و براساس خدماتی که آرایشگاه‌ها ارایه می‌دهند نرخ‌ها کمی متفاوت باشد.

 


تعداد بازدید :  261