شماره ۴۹۰ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۲ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

سرنا قهرمان، جوکوویچ در انتظار
سرنا ویلیامز درحالی با برتری 2 بر صفر بر ماریا شارپوا، برای ششمین بار (نوزدهمین قهرمانی‌اش در گرند اسلم‌ها) قهرمان بخش انفرادی زنان تنیس گرنداسلم ملبورن شد که تا ساعاتی دیگر با برگزاری فینال بخش انفرادی مردان بین نواک جوکوویچ صرب و اندی ماری اسکاتلندی، تکلیف برنده معتبر‌ترین جایزه اولین گرنداسلم ‌سال مشخص می‌شود. ماری برای چهارمین بار به فینال این رقابت‌ها رسیده و نواک جوکوویچ پس از گرفتن انتقام شکست یک‌چهارم دوره قبل برای چهارمین بار در نیم دهه اخیر، بازی نهایی ملبورن را تجربه می‌کند.

قطر، فاتح جهان؟
فینال امروز جام‌جهانی هندبال،‌ یک میهمان ناخوانده دارد؛ تیم چند ملیتی قطر. میزبان با تیمی که از بازیکنان ملیت‌های مختلف تشکیل شده و داد بقیه تیم‌ها را درآورده در نیمه‌نهایی موفق به شکست‌ لهستان شد تا امروز عصر در بازی نهایی رویاروی فرانسه قرار بگیرد. فرانسه در یک بازی جذاب اسپانیا را شکست داد.

اولین 4 گله 6‌سال اخیر بایرن
بایرن، قهرمان بدون شکست نیم‌فصل‌اول بوندس‌لیگا در اولین بازی نیم فصل‌دوم فصل‌جاری بوندس‌لیگا 4 بر یک مغلوب ولفسبورگ شد تا برای اولین‌بار از بازی آوریل 2009 (اتفاقا با نتیجه 5 بر یک مقابل همین ولفسبورگ) در یک بازی بوندسلیگایی 4 گل بخورد. جالب این‌که درنهایت فصلی که به شکست 5 بر یک بایرن انجامید به قهرمانی ولفسبورگ منتهی شد!


تعداد بازدید :  258