شماره ۴۹۰ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۲ بهمن
صفحه را ببند
پرسپولیس درخشان در مسیر تیم دایی
این فصل کابوس‌وار
پنجعلی: درخشان باید پاسخگو باشد

شهروند| پرسپولیس در شروع مجدد لیگ برتر یک شکست دیگر را تجربه کرد تا مشخص شود تعطیلات لیگ هم که کادرفنی این تیم مدتها از بهبود شرایط تیمشان در این مدت خبر می‌دادند، نتوانسته کمکی به پرسپولیس بحران‌زده در فصل جاری کند.
باخت تکراری مقابل یحیی
پرسپولیس برای دومین بار متوالی در فاصله کمتر از 2 ماه مقابل تیم یحیی گل‌محمدی شکست را پذیرا شد تا مشخص شود که یک مربی پرسپولیسی با بازیکنان جوانش می‌تواند به سادگی تیم سابقش را از پیش‌رو بردارد. همچنین این شکست سومین باخت متوالی شاگردان درخشان در لیگ‌برتر به حساب می‌آید که هواداران این تیم را بیش از پیش آزرده‌خاطر کرده و این تیم را در فاصله 6 امتیازی تا منطقه خطر سقوط لیگ قرار داده است.
درخشان هم مثل دایی
حمید درخشان که از زمان حضورش روی نیمکت سرخپوشان در انتظار شروع تعطیلات نیم‌فصل بود و به هواداران این تیم قول داده بود با تقویت تیم از هفته هفدهم به بعد تیم متفاوتی را شاهد باشند، نتوانست حتی با یک امتیاز از اصفهان بازگردد تا شاید برای اولین بار به صورت جدی در این فصل با شعار «حیاکن، رهاکن» مواجه شود. با توجه به این‌که مسئولان پرسپولیس علی دایی را با کسب 8 امتیاز از 7 هفته ابتدایی اخراج کردند اما آمار 14 امتیاز از
 11 بازی نشان می‌دهد که تفاوتی در سیر نتیجه‌گیری سرخپوشان به وجود نیامده است.
پنجعلی: پرسپولیس  باید نتیجه بگیرد
محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس درباره نتایج ضعیف این تیم به «شهروند» می‌گوید: «متاسفانه با این نتایج هر هفته از صدر جدول دورتر و به قعر جدول نزدیک‌تر می‌شویم. هر چقدر هم که این وضع را به بحث مدیریتی تیم مرتبط کنیم اما بازهم پرسپولیس با هر مشکلی باید جزو تیم‌های بالایی جدول باشد. با این وضع دیگر گرفتن سهمیه آسیا هم تقریبا محال است اما باید شأن پرسپولیس حفظ شود و غرور هواداران بیش از این شکسته نشود.» وی همچنین می‌افزاید: «بازیکنان جدید با نظر کادرفنی جذب شدند اما نتیجه نشان می‌دهد که آنها نیز تغییری در وضع تیم به وجود نیاورده‌اند. درخشان باید درباره این خریدها پاسخگو باشد که فرصت یک ماهه نقل‌وانتقالات را برای آنها صرف کرده اما هیچ حرکت مثبتی ازآنها ندیدیم. البته مسائل مدیریتی باشگاه و مشکلات مالی نیز مشکلات زیادی به وجود آورده که روی تیم تأثیرگذار است اما این پرسپولیس باید در آسیا شرکت کند و آن‌جا دیگر اگر این‌طور نتیجه بگیرد، آبروی فوتبال ایران خواهد رفت.»


تعداد بازدید :  253