شماره ۴۹۰ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۲ بهمن
صفحه را ببند
جدال خونین دختر شجاع نیکشهری با سگ‌وحشی
فداکاری برای نجات 2 خواهر

سگ وحشی سه دختر روستای سراهنگی از توابع دهستان چاهان نیکشهر را زخمی و روانه بیمارستان کرد. دختر 21 ساله نیکشهری که دو دختر 7 و 11 ساله را در خطر حمله سگ وحشی دید به کمک آنان شتافت و با وجودی که از ناحیه بازو زخمی شد، این سگ را از پای درآورد.
دو خواهر خردسال 11 و 7 ساله به نام‌های «ثریا و آسیه برادران» برای تفریح به کنار رودخانه و کوه‌های همجوار روستای سراهنگی رفته بودند که ناگهان مورد حمله سگ وحشی قرار گرفتند. مریم 21 ساله وقتی صدای فریاد 2 خواهر را شنید به سرعت به کمک آنان شتافت.
مریم بلوچ 21 ساله یکی از دختران مجروح با تشریح این حادثه گفت:  حیوان دو دختر نوجوان را رها کرد و به سمت من آمد. مرا از ناحیه بازو زخمی کرد که درنهایت با ضربات سنگ و کوبیدن آن بر سر حیوان، او را از پای درآوردم.
مدیر داخلی بیمارستان 22 بهمن نیکشهر نیز در رابطه با مجروحیت این دختر گفت:  سه بیمار که از ناحیه گردن و صورت و دست‌ها توسط حیوان وحشی گاز گرفته شده بودند به این بیمارستان مراجعه و تحت درمان قرار گرفته‌اند. دادخدا دهقانی افزود:  حال هر سه نفر رضایت‌بخش است و نگرانی زیادی آنان را تهدید نمی‌کند.
 بخشدار مرکزی، رئیس مرکز بهداشت و رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست از سه نفر که توسط سگ وحشی زخمی شده بودند عیادت کردند. شهرستان نیکشهر در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع
شده است.

 


تعداد بازدید :  141