شماره ۴۹۰ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۲ بهمن
صفحه را ببند
آژير

6 کشته در سقوط پیکان داخل آب
سقوط پیکان در مسیر تبریز - آذرشهر ورودی خسروشاه به داخل آب 6 کشته برجا گذاشت. در این حادثه اعضای خانواده ۶ نفری که شامل ۳کودک، ۲زن جوان و پدر خانواده بود جان خود را از دست دادند.
سرهنگ حسن فرجی رئیس پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به سقوط یک خودروی سواری پیکان به داخل آب در ساعت 23 شامگاه جمعه گفت: این حادثه به علت عدم‌توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و خروج از جاده و متعاقب آن سقوط به محل تجمع فاضلاب شهری خسروشاه رخ داد. وی یادآور شد:  پزشکی قانونی، مرگ 6سرنشین خودروی پیکان شامل 3 کودک، 2 زن و یک مرد را به علت خفگی تأیید کرد.
فرجی در تشریح علت وقوع حادثه رانندگی واژگونی پیکان در جاده اهر – ورزقان در ساعت 6:45 صبح شنبه نیز گفت: این سانحه منجر به مصدوم شدن یک دختر 16ساله و 3مرد به سن‌های 23، 30 و 50‌سال شد که دختر 16ساله در بیمارستان جان سپرد.  این حادثه به علت تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده، گزارش شده است. به گزارش ایسنا، طی 10روز گذشته 20نفر در جاده‌های آذربایجان‌شرقی جان باخته و 28نفر مصدوم شدند.

واژگونی مرگبار سواری سمند
سواری سمند در آزادراه نطنز -کاشان واژگون شد و 4 سرنشین آن قربانی سرنوشت مرگباری شدند.  
سرهنگ رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو» گفت: ساعت ۱۶ عصر روز جمعه در کیلومتر ۱۰ آزادراه نطنز - کاشان یک دستگاه سواری سمند از مسیر خود منحرف و در ادامه واژگون شد.
رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد:  پس از این حادثه ناگوار متاسفانه ۴ تن از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.  
سرهنگ رضایی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت واژگونی را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم توجه به جلو در جاده لغزنده از سوی راننده سواری اعلام کردند.


تعداد بازدید :  281