شماره ۴۹۰ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۲ بهمن
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر پیام داد.

حمید فرخ‌نژاد سفیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند به‌عنوان دبیر افتخاری پنجاه و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اروند انتخاب شد.

نمایش فیلم های سی و سومین دوره از جشنواره فیلم فجر از امروز در سینماهای تهران و شهرستان ها آغاز می شود.

علی اوجی تهیه‌کننده و مدیربرنامه‌های رضا یزدانی اعلام کرد که این خواننده پاپ در جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در شیراز و یک شهر دیگر کنسرت خود را برگزار می‌کند.

برنامه «ستاره‌ها» که قرار است خاطرات شهدای دانشجو را توسط سرداران، هنرمندان و ورزشکاران روایت کند‌، از هفته آینده روی آنتن شبکه 3 می‌رود.

رضا عطاران قرار است در فیلم «سالوادور نیستم» نقش یک قصاب را در برزیل بازی کند. پیش‌تولید این فیلم به کارگردانی منوچهر‌ هادی مدتی است که آغاز شده است.

کیوان کثیریان مدیر برگزاری نشست‌های خبری فیلم‌های سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر جزییات این نشست‌ها را که با حضور منتقدان شناخته شده و برای طرح سوالات خبرنگاران برگزار می‌شود، تشریح کرد.


فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال» به کارگردانی کمال تبریزی در سی‌وسومین دوره جشنواره فیلم فجر با 26نمایش در سینماهای مردمی اکران می‌شود.

آل پاچينو بازيگر مطرح جهانی اعلام كرد در شغلش به‌دنبال تنوع است، اما هرگز به بازنشستگی فكر نمی‌كند گرچه مسأله کهولت سن را درک می‌کند.

نمایشگاه آثار بهزاد شیشه‌گران و مراسم رونمایی از کتاب «۱۰۰ پرتره از جهان پهلوان تختی» این هنرمند، عصر روز جمعه 10بهمن‌ماه در گالری ایده برگزار و این کتاب توسط جواد مجابی رونمایی شد.

رود مک‌کوئن، نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های شعر تاریخ ادبیات آمریکا در ۸۱سالگی درگذشت.

خسرو سینایی کارگردان فیلم «جزیره رنگین» معیارهای داوری فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر را یکی از دلایل انصراف خود از حضور در بخش مسابقه این جشنواره دانست.

شهرهای اهواز و قم هم به شهرهای نمایش‌دهنده فیلم‌های گروه «هنر و تجربه» پیوستند.

کمی بیش از یک‌سال از تصدی مدیریت دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت ارشاد از سوی علی شجاعی‌صائین، وی از این سمت کنار گذاشته شد.

مدیرکل دفتر موسیقی از اجرای ارکستر سمفونیک تهران در راستای سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر خبر داد.

22عکس از وقایع انقلاب اسلامی از 22عکاس در هفتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر فلسطین به‌نمایش گذاشته می‌شود.


نمایش «سیستم گرون هلم» توسط داوود میرباقری همزمان با آغاز کار سالن تئاتر باران، سه‌شنبه 14بهمن‌ماه، افتتاح می‌شود.


تعداد بازدید :  223