شماره ۴۹۰ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۲ بهمن
صفحه را ببند
راه‌اندازی تیم‌های داوطلبی ناجیان محله در دهه‌فجر

برنامه‌های سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در دهه‌فجر انقلاب اسلامی در زمینه‌های آموزشی، بهداشتی و فرهنگی و با شعار«همه داوطلب شویم» اعلام شد. فرحناز رافع، فراخوان بزرگ عضویت داوطلبانه در راستای تحقق رهنمودهای رئیس محترم جمهوری مبنی بر افزایش اعضا و داوطلبان با پیش‌بینی جذب 15‌هزار عضو و داوطلب جدید در جمعیت هلال‌احمر و برگزاری جشن دهه‌فجر را با عنوان تجلی امید و با شعار «پیشرفت و عدالت در پرتو اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» را به‌عنوان برنامه‌های اصلی این سازمان برشمرد.
برگزاری کنگره «هنرمندان داوطلب پشتیبان هنرمندان شهید، حماسه ماندگار و هویت ملی» با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان، راه‌اندازی تیم‌های داوطلبی ناجیان محله و مداخله‌گر در حوادث، آیین غبارروبی و گلباران گلزار شهدا، تهیه و توزیع خاطرات دوران مبارزه یا اسارت، تجلیل از امدادگران دوران پیروزی انقلاب یا دفاع مقدس، برگزاری انتخابات دوسالانه رئیس خانه داوطلب در کلیه خانه‌های داوطلبی در روز ۲۱ بهمن، برپایی نمایشگاه فعالیت‌ها و توانمندی‌های داوطلبان از دیگر برنامه‌های سازمان داوطلبان در دهه‌فجر امسال است. به گفته رئیس سازمان داوطلبان در دهه‌فجر امسال داوطلبان پزشک و پیراپزشک با حضور در ۶۲۰ ایستگاه سلامت خدمات ویزیت رایگان، اندازه‌گیری فشار‌خون و قندخون، مشاوره‌های خانوادگی و تربیتی را ارایه می‌کنند و ایستگاه سلامت ویژه بانوان در راستای پیشگیری از سرطان سینه نیز در سراسر کشور برپا می‌شود.
داوطلبان هلال‌احمر یک روز نیز به آسایشگاه جانبازان خواهند رفت و در قالب طرح نیابت و ارایه خدمات حمایتی، بهداشتی و … از این عزیزان دلجویی می‌کنند.


تعداد بازدید :  194