شماره ۴۹۰ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۲ بهمن
صفحه را ببند
پیام تبریک رئیس جمعیت هلال‌احمر به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیام تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی،  دستاوردهای جمعیت هلال‌احمر را در طول 36‌سال گذشته در زمینه‌های اجتماعی، امدادی و درمانی فراوان دانست.
به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، متن پیام تبریک دکتر سیدامیر محسن ضیایی به شرح زیر است:  
«۱۲ بهمن ماه‌سال ۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیزمان؛ یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمررساندن انقلاب شکوهمند اسلامی بود.
پیروزی انقلاب اسلامی بدون‌شک از بزرگترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی ملت مظلوم تحت ستم رژیم منحوس پهلوی به وقوع پیوست.
امسال درحالی سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی را با هم جشن می‌گیریم که دستاوردهای فراوانی در جمعیت هلال‌احمر در زمینه‌های اجتماعی، امدادی و درمانی در طول ۳۶‌سال گذشته داشته‌ایم و توانسته‌ایم در دنیا به‌عنوان یکی از برترین جمعیت‌های هلال‌احمر در زمینه امداد و نجات و کمک‌رسانی مطرح باشیم.
بار دیگر با درود به روان پاک و مقدس شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و روح پرفتوح امام راحل(ره) سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آغاز سی‌‌وهفتمین طلیعه بهار آزادی و ایام‌الله دهه فجر را به ملت شریف ایران و خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر تبریک و تهنیت عرض نموده و شکوفایی و سربلندی این مرز و بوم را با رهبری داهیانه و خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از خداوند سبحان مسألت دارم.»

 


تعداد بازدید :  256