شماره ۴۸۹ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۱ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

محرومیت کاستا در آستانه بازی بزرگ فصل
محرومیت 3 جلسه‌ای کاستا به دلیل خطای عمدی روی امره جان لیورپولی، مورینیو را عصبانی کرده است و پیش‌بینی می‌شد او در کنفرانس خبری پیش از بازی با من‌سیتی نسبت به این ماجرا واکنش نشان دهد. گروهی از رسانه‌های انگلیسی ادعا کرده‌اند آقای خاص به مسئولان باشگاه قول داده بود سکوت اختیار کند اما ظاهراً نگرانی از عنوان شدن اظهارات جنجالی جدید از سوی این مربی پرتغالی که اخیراً هم 33‌هزار پوندجریمه شده (به خاطر اظهارات جنجالی‌اش در ابتدای ‌سال 2015 درخصوص به راه افتاده هجمه علیه چلسی)، سبب شده مسئولان باشگاه کنفرانس خبری را لغو کنند و نه‌تنها به مورینیو بلکه به دستیاران او هم اجازه حضور در این کنفرانس خبری را ندهند. در این شرایط، چلسی میزبان در صدرجدول 5 امتیاز با سیتی، رقیب ساعت 21 امشب خود در بریج فاصله دارد. اتحادیه فوتبال انگلیس اعتراض کاستا مبنی بر این‌که ضربه‌اش به امره کان در جریان بازی سه‌شنبه‌شب تیمش با لیورپول غیرعمدی بوده رد کرد. کاستا بازی تیمش با منچسترسیتی، استون ویلا و اورتون را از دست می‌دهد.

شروع یک‌چهارم ‌نهایی جام ملت‌های آفریقا
بازی‌های یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا از امروز با برگزاری 2 دیدار بین جمهوری کنگو با کنگو و تونس با گینه استوایی میزبان شروع می‌شود. گینه استوایی در صورت برتری در بازی مهم و حیاتی‌اش برای اولین‌بار در طول تاریخ به جمع 4 تیم برتر قاره‌اش راه می‌یابد و کنگو هم می‌رود تا خاطره بورکینافاسوی شگفتی‌ساز در دوره قبلی را تکرار کند و برای نخستین‌بار به نیمه نهایی برسد. در بازی‌های فردا هم ابتدا غنا به مصاف گینه می‌رود و ساحل عاج پرستاره با یایا توره رویاروی الجزایر قرار می‌گیرد.

بکام راننده تاکسی است
ديويد بکام، ‌هافبک سابق رئال‌مادريد و منچستريونايتد عنوان کرد به راننده تاکسي فرزندانش تبديل شده است! او که در شوی تلویزیونی جیمی کیمل شرکت کرده بود، گفت: «ساعت 7 صبح آنها را به مدرسه می‌برم. بچه‌های من به 4 مدرسه متفاوت می‌روند. بنابراین رساندن آنها 1 ساعت و 15 دقیقه طول می‌کشد. سپس ساعت 12 دنبال دخترم می‌روم و پسرها را ساعت 4 سوار می‌کنم. پسرها هر روز در آکادمی‌های فوتبال تمرین می‌کنند؛ پس تا ساعت 9:30 درگیر رساندن و برگرداندن آنها هستم.»


تعداد بازدید :  166