شماره ۴۸۹ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۱ بهمن
صفحه را ببند
روی خط خبر

دیدار سردار سلیمانی و سیدحسن نصرالله، 2روز بعد از حادثه قنیطره
2روز پس از آن‌که رژیم صهیونیستی در حمله‌ای هوایی خودرو فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و حزب‌الله لبنان را هدف قرار داد و سرنشینان آن را به شهادت رساند، سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران در سفری به بیروت لبنان با سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این سفر البته سردار سلیمانی با شماری دیگر از مقامات لبنانی نیز دیدار کرد. بنابر گزارش تلویزیون المیادین، سردار قاسم سلیمانی پس از دیدار با سیدحسن نصرالله به منزل شهید جهان عماد مغنیه در جنوب بیروت رفت و در مراسم ختمی که برگزار شده بود شرکت کرد. شبکه المیادین لبنان درخصوص فحوای سخنان سردار سلیمانی و سیدحسن نصرالله اعلام کرد که سردار سلیمانی و سیدحسن نصرالله در این دیدار درباره مسائل جاری منطقه از جمله حمله صهیونیست‌ها در قنیطره صحبت و رایزنی کردند. غسان بن جدو مدیر شبکه المیادین در برنامه «خط النار» که دیشب پخش شد درخصوص دیدار سردار سلیمانی با سیدحسن نصرالله گفت:  او ۴۸ساعت پس از حادثه با سیدحسن نصرالله دیدار کرد. این دیدار صرفا به بیان تسلیت برای شهدای حزب‌الله و ایران محدود نشد و در این دیدار درباره مسائل جاری (از جمله حمله قنیطره) صحبت و رایزنی شد. سردار سلیمانی در این سفر همچنین بر سر مزار شهیدان جهاد و عماد مغنیه نیز حضور یافت.

سیدکاظم اکرمی در کنگره انجمن‌های اسلامی فرهنگیان کشور:  در مجلس باید با اخلاق حرف مخالفان تحمل شود
سیدکاظم اکرمی، وزیر آموزش‌وپرورش دهه 60 در  سخنانی در چهارمین کنگره انجمن‌های اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، خواستار مجلسی شد که در آن «با اخلاق حرف مخالفان تحمل شود». به گزارش ایلنا، اکرمی همچنین با اشاره به این‌که «برخی از اصولگرایان تندرو طوری رفتار کرده‌اند که افراد زده شدند، میان این دسته از اصولگرایان و «اصولگرایان معتدل» تفاوت قائل شده و گفت: «مجلس ما مجلس درستی است اما برخوردهایی از اصولگرایان تندرو مخصوصا مدتی پیش در مورد حرف یک مخالف دیدیم.»

صادق آهنگران اظهارات منتشر شده به نقل از خود را تکذیب کرد
هیچ‌کس نباید به تیم مذاکره‌کننده توهین کند و آنها را سازشکار بخواند
پیاده‌روی محمدجواد ظریف با جان کری وزیر امورخارجه آمریکا و انتقاد برخی از اصولگرایان مجلس از این اقدام، پای صادق آهنگران را نیز به میان کشید. به دنبال انتشار نقل‌قولی از محمدصادق آهنگران درخصوص پیاده‌روی ظریف و کری در یک رسانه محلی و بازنشر گسترده آن از سوی رسانه‌های اصولگرا، این مداح اهل‌بیت و دوران دفاع مقدس در اطلاعیه‌ای با تکذیب سخنان منتشر شده از قول او تأکید کرد که مطمئنیم تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اجازه دست‌اندازی به حقوق ملت را نخواهد داد. در این نامه که در خبرگزاری ایلنا منتشر شده است، صادق آهنگران نوشت: «پیرو انتشار خبری از قول اینجانب پیرامون اقدام وزیر امور خارجه کشورمان در قدم زدن با وزیر خارجه آمریکا در حاشیه مذاکرات هسته‌ای به اطلاع می‌رساند خبر انتشار یافته حاوی مطالب غیردقیق و برداشت ناصحیح خبرنگار بوده و مورد تأیید اینجانب نمی‌باشد.»

سایت شخصی احمدی‌نژاد رونمایی می‌شود
سایت شخصی محمود احمدی‌نژاد عصر روز یکشنبه 12بهمن 93، در گردهمایی فعالان رسانه‌ای احمدی‌نژادی در ساختمان دفتر رئیس‌جمهوری سابق واقع در منطقه ولنجک رونمایی می‌شود. یک منبع نزدیک در دفتر رئیس‌جمهوری سابق در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به تصویر اینستاگرامی منتسب به محمود احمدی‌نژاد که در آن نوشته شده بود «12بهمن، خبری در راه است» گفت:  روز یکشنبه دوازدهم بهمن 93 قرار است سایت شخصی محمود احمدی‌نژاد به نشانی اینترنتی www.ahmadinejad.ir رونمایی شود.
این منبع نزدیک به محمود احمدی‌نژاد گفت: «مدیریت سایت شخصی رئیس‌جمهوری سابق کشورمان برعهده مهدی احمدی‌نژاد است و با نظر محمود احمدی‌نژاد یک شورای 45نفره برنامه‌ریزی و نظارت بر سایت شخصی احمدی‌نژاد را برعهده خواهد داشت. اسامی نظیر غلامحسین الهام، سیدمجتبی ثمره‌هاشمی، مهدی کلهر، مرتضی تمدن، خسرو معتضد، فاطمه بداغی، ظهره‌وند، ابوالحسن فقیه، علی‌اکبر جوانفکر، محمد شیخان، عبدالرضا داوری، محمدجعفر بهداد، کاوه اشتهاردی و عباس امیری‌فر در این شورای سیاست‌گذاری دیده می‌شوند. همچنین سیدمحمد حسینی، وزیر سابق ارشاد در دولت محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس هرگونه همکاری با سایت جدید محمود احمدی‌نژاد را تکذیب کرد. وی در این گفت‌وگو درخصوص اخبار منتشره درباره همکاری او با این سایت گفت: «من نیز این خبر را که در رسانه‌های مختلف منتشر شد دیده‌ام ولی تأکید می‌کنم که این خبر صحیح نیست و از سوی بنده تکذیب   می‌شود.»


تعداد بازدید :  221