شماره ۴۸۹ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۱ بهمن
صفحه را ببند
عدد خبر

1/2 میلیارد  دلارسرمایه ایرانی‌ها در املاک دوبی

سازمان زمین‌های دوبی اعلام کرد ایرانی‌ها در‌ سال میلادی گذشته یک ‌میلیارد و ۲۲۵‌میلیون دلار در بخش املاک این امیرنشین اماراتی سرمایه‌گذاری کردند. میزان سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در بخش املاک دوبی 4.5‌میلیارد درهم برابر با یک‌میلیارد و 225‌میلیون دلار بوده است. ایرانی‌ها از نظر حجم سرمایه‌گذاری انجام شده در بخش املاک دوبی جایگاه چهارم را داشته‌اند.

75 درصد تأمین مالی بانکی‌ها و 20‌درصد از بورس

در‌ سال 92 در مجموع 1300‌میلیارد ریال تأمین مالی صورت گرفته و از مجموع این ارقام، بیش از 75‌درصد کل تأمین مالی صورت گرفته از طریق بازار پول انجام شده است و بازار سرمایه تنها 20‌درصد از این حجم را به خود اختصاص داده است. همچنین از سهم بازار سرمایه در تأمین مالی، بیش از 95‌درصد از طریق انتشار اوراق بهادار سرمایه‌ای و افزایش سرمایه بوده است.

30 درصد افزایش نرخ بلیت سواری کرایه بین شهری  تا نوروز

رحمت حاج‌محمدعلی مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری‌کرایه بین‌شهری کشور گفت: در راستای تورم سالیانه، در ماه جاری 10‌درصد به نرخ سواری‌های کرایه بین شهری افزوده می‌شود ضمن آن‌که از 25 اسفند هم 15 تا 20‌درصد به نرخ کرایه‌ها افزوده خواهد شد. وی افزود: در سطح کشور تعداد 45‌هزار دستگاه سواری کرایه بین‌شهری با متوسط سن‌ حدود 6‌سال فعال است.


تعداد بازدید :  146