شماره ۴۸۹ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۱ بهمن
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

داوری فیلم‌های اول جشنواره فیلم فجر توسط داوران این بخش آغاز شد.

ماتیوس متز بازیگر آلمانی در جدیدترین فیلم علی عطشانی با نام «پارادایس» بازی می‌کند. فیلمبرداری «پارادایس» از هفته آینده در برلین آغاز می‌شود. عطشانی این بار موضوع حساسی را برای فیلم خود انتخاب کرده که درباره سه روحانی در اروپا است.

مارتین اسکورسیزی در زمان فیلمبرداری اثر جدیدش «سکوت»، یکی از عوامل فیلمش را از دست داد و دو تن دیگر زخمی شدند.

برگزارکنندگان جشنواره فیلم لوکارنو در شصت‌وهشتمین دوره این جشنواره به سام پکین‌پا کارگردان و فیلمنامه‌نویس آمریکایی و سازنده فیلم‌هایی چون «این گروه خشن» و «سگ‌های پوشالی» ادای احترام می‌کنند.

فیلم «ایران برگر» ساخته مسعود جعفری‌جوزانی که در پیش‌فروش بلیت‌های سی‌و‌سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به متقاضیان و مخاطبان سینما، جزو فیلم‌های پرفروش و پیشتاز پیش فروش این روزهای سینمای ایران به شمار می‌رود، بعدازظهر دیروز به دفتر سی‌و‌سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تحویل داده شد.

بزرگداشت جعفر والی، بدرالسادات برنجانی، احمد سپاسدار و حسینعلی طباطبایی، چهار هنرمند پیشکسوت تئاتر در مراسم پایانی سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر
 12 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

پس از مدت‌ها سرانجام آلبوم کامران رسول‌زاده با نام «دستای نامحرم» توسط شرکت «اکسیر نوین» منتشر و پخش شد.

به دلیل طولانی شدن مجموعه «همه چیز آن‌جاست» و تغییر قسمت‌های آن از 45 به 60، شبکه سه سیما تصمیم گرفت با حذف سریال «پروانه»، پخش این سریال را ادامه دهد.

جدول نمایش سینماهای مردمی سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر منتشر شد.

بیژن شیرمرز درباره فیلم «فقط به خاطر تو» که فیلمنامه آن را حدود 8‌سال پیش نوشته است بیان کرد که تا هفته دیگر بازیگران اعلام می‌شوند و از نیمه دوم بهمن فیلم کلید خواهد خورد.

ماجرای بزرگترین و پر تلفات‌ترین
 غرق شدن ناو جنگی آمریکایی دستمایه درام جنگی تاز‌ه‌ای قرار می‌گیرد که تیت تیلور، کارگردان «خدمتکار» خواهد ساخت. این فیلم را رابرت داونی جونیور ستاره «مرد آهنی» و «شرلوک هلمز» تهیه می‌کند.

کالین مک‌کالو، نویسنده استرالیایی که در ایران و جهان بیشتر با رمان «مرغان شاخسار طرب» (یا «پرندگان خارزار») و سریال تلویزیونی اقتباس‌شده از آن شهرت دارد، در 77سالگی درگذشت.

انجمن موسیقی استان خوزستان کنسرت‌های رضا صادقی و همایون شجریان را در روزهای 13 و 14بهمن‌ماه در اهواز برگزار می‌کند.

نسخه سینمایی انیمیشن تلویزیونی «خانواده جتسن‌ها» ساخته می‌شود. کمپانی برادران وارنر تهیه‌کننده این فیلم سینمایی است.

فیلم «مرد منطقی» ساخته وودی آلن که بدون اطلاع‌رسانی قبلی فیلمبرداری آن پایان یافته است به‌زودی آماده نمایش می‌شود.

بیش از نیمی از تابلوهای نمایشگاه نقاشی «سمفونی رنگ‌ها» به نفع کودکان بیمار بیمارستان مفید فروخته شد.

بيل كاندون کارگردان، اِما واتسون بازيگرِ هري پاتر را براي ايفايِ نقشِ بِل در اقتباس فيلمي از داستان ديو و دلبر انتخاب كرد.

فیلم کمدی فانتزی «شکارچیان شبح» پس از ۳۲‌سال با کادر بازیگرانی که همه زن هستند، بازسازی می‌شود.

«تاریکی مطلق» اثر استیون کینگ با ترجمه زهرا پناهی به چاپ رسید.

سومین تجربه بازی آنجلینا جولی و برد پیت در آفریقا کلید می‌خورد. جولی چهارمین اثر خود را به نام«آفریقا» براساس فیلمنامه اریک راث
خواهد ساخت.


تعداد بازدید :  166