شماره ۴۸۷ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۸ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

حذف ناباورانه نادال
رافائل نادال، تنیسور شماره 3 جهان با شکست
 3 ستی مقابل توماس بردیج از جمهوری چک به شکل ناباورانه‌ای، بار دیگر از رسیدن به جام اولین گرنداسلم‌ سال تنیس باز ماند. این اسپانیایی در
 3 ست با نتایج 6 بر 2، 6 بر صفر و 7 بر 6 به حریف باخت تا بردیچ در نیمه‌نهایی به مصاف اندی ماری برود که در یک چهارم‌نهایی کرجیوس، امید اول امسال میزبان استرالیایی و رقیب پیروز نادال در ویمبلدون گذشته را شکست داد. نادال برای اولین‌بار از زمان بازی با فدرر در جام ستارگان لندن، یک ست یک بازی مهم در تورنمنت‌های مهم را بدون بردن حتی یک گیم واگذار کرد.

امید آتلتیکو در انبوه حواشی
آتلتیکومادرید درحالی امشب در خانه به قصد جبران شکست یک بر صفر بازی رفت
 یک چهارم‌نهایی جام حذفی اسپانیا به مصاف بارسلونا می‌رود که حواشی زیادی پیرامونش وجود دارد. یکی از آنها مربوط به دیگو سیمئونه، سرمربی این تیم است. او به گزینه نخست مربیگری در تیم متمول پاریسی بدل شده است. مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از دست کارها و شیوه مربیگری لوران بلان در تیمش به تنگ آمده است و از بین سیمئونه، بنیتس و لادروپ، یکی را جایگزین سرمربی فعلی می‌کند. دراین بین سیمئونه گزینه اول است. آتلتیکو دردسر بیشتری هم دارد. پس از آن‌که اعلام شد رئال‌مادرید به خاطر امضای قرارداد با 2 بازیکن ونزوئلایی از سوی فیفا مورد تحقیق قرار خواهد گرفت، اعلام شد تیم دیگرمادرید هم مانند والنسیا و رایو وایکانو درهمین زمینه مورد تحقیق قرار می‌گیرد. در این شرایط جوزپ ماريا بارتومئو رئيس بارسلونا، بار ديگر به فيفا به خاطر محروم کردن اين باشگاه از خريد بازيکن جديد در‌سال 2015 حمله کرد و به دفاع از رئال و ديگر تيم‌هاي اسپانيايي مقابل تحقيقات جديد فيفا پرداخت. او گفت: «هنوز نمی‌دانیم چه کسی از ما شکایت کرد و فیفا نیز دوست ندارد نام این شخص را فاش کند. من دوست ندارم که رئال‌مادرید و دیگر باشگاه‌های اسپانیایی، از سوی فیفا و به همان دلیلی که ما محکوم شدیم، جریمه شوند.»

صعود کنگو و تونس
تیم‌های صعود‌کننده از گروه دوم جام ملت‌های آفریقا هم مشخص شدند.تساوی بدون گل بین کیپ ورد و زامبیا و تساوی جمهوری دموکراتیک کنگو و تونس باعث شد تونس با 5 و جمهوری کنگو با 3 امتیاز از این گروه به دور بعد راه یابند. تاکنون 4 تیم از 8 تیم مرحله یک چهارم نهایی مشخص شده‌اند.


تعداد بازدید :  290