شماره ۴۸۶ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۷ بهمن
صفحه را ببند
علیرضا نادی در گفت‌وگو با «شهروند» از انگیزه‌هایش در 34 سالگی می‌گوید
کواچ گفت می‌توانی به تیم‌ملی برگردی
هرکس جای من بود، دنبال مربیگری می‌رفت

شهروند| کاپیتان سابق تیم‌ملی والیبال با این‌که چند سالی است که به دلایل مختلف از تیم‌ملی دور مانده اما هنوز هم انگیزه بازگشت دارد و حالا که مدت زیادی است به دلیل مصدومیت نتوانسته به دلیل مصدومیت به میدان برود،‌ خودش را آماده حضور بازگشت می‌کند.
80‌درصد آماده شدم
علیرضا نادی در ابتدا از آخرین شرایط خود در دوران نقاهت به «شهروند» می‌گوید: «مدت زیادی است که تمرینات خود را آغاز کرده‌ام و 80‌درصد آماده‌ام. از چند روز قبل نیز با تیم متین ورامین تمرین می‌کنم تا خودم را آماده بازگشت به میدان کنم. سعی می‌کنم تا قبل از شروع مرحله پلی‌آف لیگ خودم را آماده کنم تا اگر نظر پزشکان مثبت بود و قانون اجازه می‌داد به یک تیم لیگ‌برتری ملحق شوم.»
نظر مثبت کواچ
از او پرسیدیم آیا برای بازگشت به تیم‌ملی امید دارد که اینطور پاسخ داد: «قبل از جراحی‌ام با کواچ،‌ سرمربی تیم‌ملی صحبت کردم. تا زمانی تمرینات تیم‌ملی آغاز شود،‌ آماده می‌شوم و به اردوی تیم‌ملی خواهم رفت تا با تیم تمرین کنم. البته سعی می‌کنم قبل از آن همراه با یک تیم در لیگ برتر حضور پیدا کنم تا مطمئن شوم که می‌توانم برای تیم‌ملی هم به میدان بروم. کواچ به من گفت که کیفیت بازی تو را قبول دارم و اگر شرایط‌ات مناسب بود، به تیم‌ملی برمی‌گردی.»
انگیزه‌ام از جوانی هم بیشتر است
کاپیتان اسبق تیم‌ملی در ادامه از انگیزه‌هایش در 34 سالگی گفت: «با اتفاقاتی که برای من در سال‌های اخیر رخ داده،‌ انگیزه‌ام حتی از زمانی که 20 سالم بود، هم بیشتر است و شاید از بازیکنان جوان حال حاضر تیم‌ملی نیز بیشتر انگیزه داشته باشم. پارسال بهترین بازیکن لیگ بودم اما با بدشانسی مصدوم شدم و نتوانستم تیم‌ملی را همراهی کنم. شاید اگر این اتفاق برایم رخ نمی‌داد، الان خیلی چیزها فرق می‌کرد.»
مربیگری برایم زود است
وی در ادامه می‌گوید: «شاید هر کسی به جای من بود با 34‌سال سن دیگر به بازگشت به والیبال فکر نمی‌کرد و سراغ مربیگری می‌رفت اما فکر می‌کنم برای من مربیگری خیلی زود باشد. هیچ چیز بدی به جز 2 مورد در این والیبال ندیدم که بخواهد دل‌زده‌ام کند. یکی کاری بود که ولاسکو با من کرد و باعث دوری‌ام از تیم‌ملی شد و دیگری هم مصدومیتی بود که برایم پیش آمد. البته هنوز آن‌قدر قابلیت دارم که در سطح اول والیبال ایران بازی کنم.»
معروف مدیون تیم‌ملی است
نادی در پایان درباره حضور سعید معروف در زنیت‌کازان روسیه حرف زد:  «بازیکنان دیگری نیز در تیم‌ملی ایران بودند که لیاقت حضور در تیم‌های بزرگ اروپا را داشتند اما این اتفاق بالاخره برای سعید معروف رخ داد. معروف توانایی‌های بالایی دارد و امیدوارم موفق باشد اما قطعا موفقیت‌های تیم‌ملی نقش مهمی در این انتقال داشته است. حضور در لیگ جهانی و رفتن به مراحل پایانی مسابقات قهرمانی جهان خیلی به معروف کمک کرد تا شناخته شود. با این‌که شایستگی سعید بر هیچ‌کس پوشیده نیست اما او بخش اعظمی از موفقیت‌هایش را مدیون تیم‌ملی است.»


تعداد بازدید :  251