شماره ۴۸۶ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۷ بهمن
صفحه را ببند
ملی‌پوشان به میهن بازگشتند
استقبال باشکوه مردم از تیم بازنده
بنری با عنوان «کی‌روش کبیر» و حضور «غول برره» از نکات جالب توجه مراسم دیروز بود

گروه ورزش| اعضای تیم‌ملی فوتبال کشورمان پس از حذف از جام ملت‌های آسیا روز گذشته ساعت 30: 17 وارد تهران شدند و مورد استقبال مسئولان فدراسیون و همچنین مردم قرار گرفتند.
غیبت 3 بازیکن
در بازگشت به ایران تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی به غیراز اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد و مهرداد پولادی حضور داشتند. البته غیبت پولادی پیش‌بینی شده بود و 2 بازیکن دیگر نیز راهی آلمان و هلند شدند تا خانواده‌هایشان را ببینند.
وزیر،  نماینده نفرستاد
از سوی فدراسیون، علی کفاشیان،‌ مهدی تاج و چند مسئول دیگر به استقبال کاروان تیم‌ملی رفتند اما از وزارت ‌ورزش هیچ مسئولی در فرودگاه حضور نداشت. کفاشیان به هر یک از بازیکنان تیم‌ملی یک شاخه گل هدیه کرد. او همچنین با ملی‌پوشان روبوسی کرد و برخورد گرمی با آنها داشت. ضمن این‌که 2 بنر بزرگ خوشامدگویی از سوی روابط عمومی فدراسیون برای نصب در فرودگاه، آورده شده بود اما مسئولان فرودگاه امام خمینی (س) برای نصب این بنرها از مسئولان فدراسیون فوتبال طلب 14‌میلیون پول داشتند. به همین دلیل پس از نصب این بنرها و به دلیل پرداخت نشدن پول، مسئولان فرودگاه آنها را کَندند.
بادیگارد  کی‌روش کبیر!
در کنار مسئولان، حدود‌هزار هوادار تیم‌ملی و همچنین علی ضیا، مجری تلویزیون برای خوشامدگویی به بازیکنان تیم‌ملی در فرودگاه حضور داشتند که در این میان نصب بنرهایی با مضمون حمایت از کی‌روش بسیار جلب توجه می‌کرد. روی یکی از این بنرها نوشته شده بود: «کی‌روش کبیر! تو از خیلی از ایرانی‌ها ایرانی‌تری.» به محض این‌که کارلوس کی‌روش وارد سالن شد، مورد تشویق حاضران قرار گرفت. مردم برای سرمربی تیم‌ملی دست زدند و او نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. ایراندوست بازیگر نقش «غول برره» برای استقبال از ملی‌پوشان فوتبال به فرودگاه آمده بود؛ جالب بود، زمانی که کی‌روش می‌خواست از میان مردم عبور کند تا به ماشینش برسد ایراندوست به‌عنوان بادیگارد کی‌روش، مردم را کنار می‌زد!
آزمون، از فرودگاه به محک
سردار آزمون پس از ورود کاروان تیم‌ملی از استرالیا به فرودگاه امام خمینی(س)، بلافاصله به موسسه محک رفت تا لحظاتی را با کودکان مبتلا به سرطان سپری کند. سردار آزمون و علیرضا حقیقی از نفراتی بودند که در فرودگاه مورد استقبال شدید مردم قرار گرفتند و هواداران آنها را روی دوش خود گرفته و تشویق کردند.
کاپیتان صحبت نکرد
جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، سروش رفیعی و امیرحسین صادقی وقتی با سوال خبرنگاران در مورد نتایج تیمی مواجه شدند، اعلام کردند که قصد مصاحبه ندارند.
کی‌روش:  ماندن من مهم نیست
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم بعد از بازگشت تیم‌ملی از استرالیا لحن خیلی آرام‌تری نسبت به قبل که منتقدانش را با جملات تندی مواجه کرده بود، داشت. او عنوان کرد: «به تمامی نظرات احترام می‌گذارم و تنها مطلبی که باید یادآوری کنم این است که از چند‌سال پیش که به ایران آمدم بیش از 50 بازی ملی انجام دادیم و تنها در 7 بازی شکست خوردیم. به هواداران و بازیکنانم که به‌خاطر تمرکز و تعهدی که در زمین داشتند افتخار می‌کنم و البته باید بگویم که نمی‌توان دل همه را به دست آورد.» وی درباره ماندن یا نماندنش در تیم‌ملی اظهار کرد: «در حال حاضر باید آنالیز بزرگ و وسیعی از عملکردمان و این‌که در کجا قرار داریم انجام دهیم. مطلب مهم این نیست که مربی بماند یا نماند بلکه مسأله این است که ایران می‌خواهد چه کاری انجام دهد.»


تعداد بازدید :  605