شماره ۴۸۵ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

طلب بخشش برای رونالدو
دیمار، مدافع کوردوبا که ضربه کریستیانو رونالدو به او در جریان بازی تیمش با رئال‌مادرید سبب اخراج کریس شد، از مسئولان فوتبال اسپانیا خواست برای ستاره خط حمله مادریدی‌ها مجازات سنگینی در نظر نگیرند. بهترین بازیکن‌سال 2014 جهان در جریان این بازی با پا ضربه‌ای عمدی به دیمار زد که از چشم داور پنهان نماند و بلافاصله با کارت قرمز جریمه شد. رونالدو که قطعاً بازی بعدی تیمش را از دست می‌دهد، ممکن است 3 جلسه محروم شود.

اسپالتی، جانشین اینزاگی
در چند روز گذشته شایعات زیادی در مورد نیمکت مربیگری میلانی‌ها منتشر شده؛ ازجمله این‌که برکناری فیلیپو اینزاگی، سرمربی کنونی درصورت حذف تیمش در بازی سه‌شنبه جاری جام حذفی ایتالیا برکنار می‌شود و لوچیانو اسپالتی جای او را می‌‌گیرد.

رکورد تاریخی در بسکتبال
کلی تامپسون، گارد تیم بسکتبال گلدن استیت آمریکا با به‌دست آوردن 37 امتیاز در کوارتر سوم بازی تیمش مقابل ساکرامنتو کینگز رکورد جدید امتیازگیری در یک کوارتر را به نام خود ثبت کرد.

دوپینگ، بلای جان روس‌ها
هفته گذشته خبرهای زیادی از دوپینگ ورزشکاران روسی منتشر شد و اخیرا 5 ورزشکار دوومیدانی دیگر از روسیه محروم شدند. ولنتین ماسلاکو، مدیر تیم دوومیدانی روسیه اعلام کرده هیچ نقشی در مشکلات اخیر و دوپینگ ورزشکاران نداشته است اما وزیر ورزش روسیه با جدی گرفتن موضوع قصد دارد پست جدیدی در وزارتخانه برای مبارزه با موارد دوپینگ ایجاد کند. گفته می‌شود احتمال دارد به دلیل اتفاقات اخیر، رئیس فدراسیون دو و میدانی روسیه از مقام ریاست برکنار شود.


تعداد بازدید :  102