شماره ۴۸۵ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
خبر

تقدیر نمایندگان مجلس از سرلشکر سلیمانی در مبارزه با داعش
۲۰۸تن از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از نیروی قدس سپاه پاسداران و سرلشکر سلیمانی برای مبارزه با گروه‌های تروریستی و داعش تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش تسنیم، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از اقدامات سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پاسداران برای ایجاد امنیت در منطقه و مبارزه با گروهک‌های تروریستی و داعش تقدیر و تشکر کردند.
این نمایندگان در ادامه آورده‌اند از نیروهای پرتوان و متعهد و مقتدر نیروی قدس سپاه و فرماندهی هوشمند و پرتوان و قهرمانان سردار سلیمانی تقدیر می‌کنیم و از نقش تعیین‌کننده نیروی قدس، این بازوی مقتدر امت انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از ملت مسلمان و پایداری از امنیت منطقه و مبارزه مقتدرانه و پیروزمندانه با گروهک‌های تروریستی به‌ویژه گروهک تروریستی جنایتکار و شرور داعش این مزدور استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

هادی خامنه‌ای:  اصلاحات تمام شدنی نیست
کنگره سراسری مجمع نیروهای خط امام(س) با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی، دبیران استان‌ها و اعضای سازمان جوانان استان‌های مختلف برگزار شد. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(س) در ابتدای مراسم در سخنانی با اشاره به این‌که طبق اساسنامه کنگره باید سالی یک‌بار برگزار می‌شد، گفت:  به دلیل این‌که در سال‌های گذشته برگزاری اجتماعات و کارهای تشکیلاتی با مشکلات جدی روبه‌رو بود، این امر صورت نگرفت. دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(س) در ادامه این همایش با بیان این‌که ما معتقدیم اصلاحات باید در جامعه دایمی باشد، گفت:  اصلاحات تمام‌شدنی نیست، هیچ زمانی نباید فکر کنیم اصلاحات آمد و کارها تمام شد و همه‌چیز درست شد. ما به‌عنوان یک پروسه به اصلاحات نگاه می‌کنیم، یعنی این‌که نتیجه کار امروز را ۵۰‌سال دیگر می‌بینیم. او گفت: قبل از انقلاب هم همین‌طور بود، جلسات و سخنرانی‌هایی که شهید بهشتی و شهید مطهری برگزار می‌کردند، نتایجش بعد از انقلاب مشخص شد. اکثر خدمتگزاران به انقلاب تربیت‌شدگان جلسات شهید بهشتی و شهید مطهری  بودند.


تعداد بازدید :  112